کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت روز خبرنگار؛

توصیه خبرنگار برگزیده صدا و سیما به خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی

19 مرداد 1401 ساعت 19:58

به مناسبت روز خبرنگار، یکی از خبرنگاران برگزیده صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در یک رشته‌استوری‌ به خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد توصیه‌هایی کرد.


به مناسبت روز خبرنگار، یکی از خبرنگاران برگزیده صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در یک رشته‌استوری‌ به خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد توصیه‌هایی کرد.
به گزارش کبنا، موسی ویسی‌پور، خبرنگار برگزیده صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که اخیراً برای گزارش «چاله‌ای به نام مجوز» توانست از بین بیش از 300 اثر رتبه اول کشور  را به دست بیاورد، در یک رشته‌استوری‌ به بیان برخی موارد و توصیه‌ها به خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی پرداخت.
ویسی‌پور در این استوری‌ها نوشته است: همکاران عزیز، خبرنگاران محترم، لطفاً خامِ بازی کثیف برخی از مدیران ضعیف نشوید. وی در ادامه آورده است: نگذارید وجدان شما را با پول بخرند. چشم امید مردم به خبرنگاران است و نگذارید مدیران ضعف خود را با پول بپوشانند.
خبرنگار برگزیده صدا و سیما در یکی از استوری‌های خود نوشته است: روز خبرنگار مبارک خبرنگارانی که به خاطر کارت هدیه وجدان خود را نمی‌فروشند. روز خبرنگار مبارکِ خبرنگارانی که با وجود فشار و تهدید، سر خم نمی‌کنند.
وی در پایان نوشته است: روز خبرنگار، مبارکِ خبرنگارانی که مردمی هستند و خود را قاطی رانت و فساد نمی‌کنند.
گفتنی است ویسی‌پور اخیراً به خاطر گزارشی که به عنوان چاله‌ای به نام صدور مجوز منتشر کرده بود، مورد تقدیر قرار گرفت. این گزارش مربوط به تخلف‌های گسترده در فرایند صدور مجوز مشاغل خانگی در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بود.



کد مطلب: 451278

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451278/توصیه-خبرنگار-برگزیده-صدا-سیما-خبرنگاران-کهگیلویه-بویراحمدی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1