تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۵۱۲۵۳
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

چه بلایی سر طبیعت آورده‌ایم که باران این رحمت الهی به زحمت تبدیل شده / کمک رسانی اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد به عشایر

۰
چه بلایی سر طبیعت آورده‌ایم که باران این رحمت الهی به زحمت تبدیل شده
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حد توان تا برگشت آرامش به مردم و عشایر در کنار آن‌ها خواهیم ماند.
 به گزارش کبنا، از یکی دو هفته گذشته تا کنون جو استان متأثر از سامانه بارشی مونسونی شده و بارش‌های متأثر از این سامانه باعث جاری شدن سیل و به نبع از آن خسارت‌های فروانی را برای مردم اغلب استان‌های کشور خصوصاً کهگیلویه وبویراحمد به بار آورده است.  
در همین راستا، اسلام جاودان خرد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: باید از خود پرسید، چه بلایی سر طبیعت آورده‌ایم که در اکثر استان‌ها، باران این رحمت الهی به زحمت تبدیل شده است.
وی گفت: نیاز است ارزیابی شود، نقش طبیعت در مهار سیلاب‌ها به چه میزان بوده است؟ چرا طبیعت نتوانست جلوی سیلاب و روان آب‌ها را بگیرد؟ در چه مناطقی سیلاب جاری شده است؟ علت آنکه در بعضی از جا‌ها علی رغم بارش باران اما سیلابی جاری نشده است چیست؟
وی گفت: قطعاً رفتار ما با طبیعت می‌تواند تضمین‌کننده بقای ما و زندگی ما باشد.
جاودان خرد تصریح کرد: محیط زیست در حد توان و امکانات، تا پایان بحران و برگشت مجدد آرامش به مردم استان در کنار جامعه عشایری خواهد ماند و یاری‌رسان آنان خواهد بود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از تلاش و همکاری خوب نمایندگی محیط زیست در شهرستان چرام  گفت: در همین راستا محیط زیست شهرستان چرام تعداد زیادی اقلام  و بسته‌های مصرفی بین جامعه عشایر دره کر طسوج توزیع نموده است.

نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1