کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی

پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

15 مرداد 1401 ساعت 20:06

رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن، تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام عزای حسینی را تسلیت گفت


 رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن، تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام عزای حسینی را تسلیت گفت.
 
به گزارش کبنانیوز: متن پیام محمد راهی  رئیس اتاق اصناف گچساران بدین شرح است:

 
                                بسم الله الرحمن الرحیم
 
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
 
محرم، یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم ستیزی و ایستادگی بر ستون ایمان و کربلا سرزمین ندای "هل من ناصر ینصرنی" به رهپویان طریق آزادگی در طول تاریخ است که عاشورا در این رسالت ماندگار وحی نورانی پیامبران را دیگربار در گوش‌های سنگین فرود آورد و بر فراز قلّه رسالت احیای امر به معروف و نهی از منکر جای گرفت.
قیام حضرت امام حسین(ع) در راستای احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه و ایستادگی در مقابل ظلم واستبداد بود که به ما درس ایمان، آزادگی و ایثار می آموزد.
قیام عاشورا چنان در عمق دل‌ها اثر بخش بوده است که همه ساله دهه محرم و به ویژه ایام تاسوعا و عاشورا، اوج عشق و اخلاص نسبت به معلم حریت و اسوه جهاد و شهادت، حسین بن علی (ع) است.
اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان را به تمامی شیعیان و ارادتمندان آن حضرت به ویژه مردم خدا جو و متدین و جامعه بزرگ بازار و اصناف شهرستان گچساران تسلیت عرض می نمایم ، امید است با عنایت آن امام همام ، ادامه دهنده ی واقعی نهضت حسینی باشیم.

محمد راهی
رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران

 


کد مطلب: 451152

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451152/پیام-تسلیت-رئیس-اتاق-اصناف-شهرستان-گچساران-مناسبت-فرارسیدن-تاسوعا-عاشورای-حسینی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1