کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در فضای مجازی مطرح شد؛

همچنان منتظر گزارش عملکرد شورای شهر دوگنبدان هستیم ...!

14 مرداد 1401 ساعت 13:20

یک سال گذشت و تنها خبری که از شورای شهر دوگنبدان بیرون آمد این بود که برای سال دوم چه کسانی به عنوان رئیس و نائب رئیس و غیره در این شورا انتخاب شدند.


یک سال گذشت و تنها خبری که از شورای شهر دوگنبدان بیرون آمد این بود که برای سال دوم چه کسانی به عنوان رئیس و نائب رئیس و غیره در این شورا انتخاب شدند.
به گزارش کبنا، هیچ خبرنگاری تاکنون به جلسات شورای شهر دوگنبدان ورود پیدا نکرده که بداند چه خبر است و در این جلسات اعضای شورا چه می کنند، و هیچ کسی هم علاقه ای نشان نداده، و اعتراضی نشده.
ولی عموما مسائل، حول افراد و جلسات فعال می گذرد، جلسات منفعل و افراد منفعل افراد را جذب خود نمی کنند. مطالبه گری وقتی ارزش و اهمیت دارد که افرادی پاسخگو باشند، وقتی پاسخ ها فقط به منظور رفع تکلیف باشد و حرفی برای گفتن وجود نداشته نباشد، مطالبه گری بی ارزش و سبک می شود.
تاکنون مردم نیز نسبت به وضعیت شهر و عملکرد شورای شهر هیچ مطالبه‌ای نداشته و حرفی در این خصوص شنیده نشده است. از اعضای شورا، مطالبات در حد فلان کوچه آسفالت نشد، فلان خیابان چاله دارد می شود.
خود شورا نیز تاکنون هیچ برنامه و فعالیت قابل توجهی از خود نشان نداده است. اعضای به نسبت فعال تر این شورا که دغدغه ای دارند مشخص هستند، اما در کل طی یک سال اخیر فعالیت قابل توجهی از شورا دیده نشد.
یکی از انتقاداتی که به مردم روا است، این است که انتخابات شورای شهر طایفه ای است و عموما افراد غیرمتخصص و غیر مدیر وارد شورا می شوند و دغدغه خاصی در شورا شکل نمی گیرد. نتیجه این شورایی که مردم انتخاب کرده اند این است که بعد از یک سال، بجای گزارش عملکرد و فعالیت های زیاد و مهم، می بینیم که فقط نایب رئیس و رئیس و سخنگو انتخاب شده اند. اینها نتیجه انتخاب مردم است، اعضای شورا تقصیری ندارند.
ایمان محمدپور یکی از فعالان فضای سیاسی شهرستان گچساران در توئیتر خود نوشت: چهاردهم مردادماه، سالروز آغاز فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاست.
و ما همچنان منتظر گزارش عملکرد یک ساله شورای اسلامی شهر دوگنبدان هستیم ...


کد مطلب: 451113

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451113/همچنان-منتظر-گزارش-عملکرد-شورای-شهر-دوگنبدان-هستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1