تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۴۵۱۱۰۲
اخبار ورزشی؛

سردار آزمون استوری جنجالی را پاک کرد!

۱
۰
سردار آزمون استوری جنجالی را پاک کرد!
کبنا ؛مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند ساعت استوری‌ای را که مشترکا با بعضی از ملی‌پوشان دیگر تیم ملی منتشر کرده بود؛ حذف کرد.
به گزارش کبنا به نقل از "ورزش سه" عصر امروز، گروهی از بازیکنان باسابقه تیم ملی فوتبال ایران در اقدامی مشترک یک استوری را در صفحه شخصی‌شان در اینستاگرام منتشر کردند که در آن ابتدا خطاب به دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواسته بودند که در فوتبال دخالت نکنند و اجازه بدهند فوتبالی‌ها خودشان برای این رشته تصمیم بگیرند و در ادامه از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال خواستند در انتخاب خودشان دقت کنند تا هم آبروی تیم ملی در جام جهانی حفظ شود، هم اعتبار رفته فدراسیون برگردد.
احسان حاج‌صفی، کریم انصاری‌فرد و علیرضا جهانبخش، کاپیتان‌های اول تا سوم تیم ملی به همراه بازیکنان دیگری چون مهدی طارمی، سعید عزت‌الهی، سید مجید حسینی و سردار آزمون نفراتی بودند که این استوری را منتشر کردند.



اما بعد از چند ساعت، اکنون، سردار آزمون، ستاره ایرانی تیم لورکوزن این استوری را از صفحه‌اش در اینستاگرام پاک کرده است. موضوعی که باید دید آیا ابعاد دیگری در ساعات آینده پیدا می‌کند یا خیر.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
لازم به یاد آوری هست خدمت .سردار خان آزمون ِهمین هزینه هایی که برای فوتبال میشه .بیت المال مردم است و خیلی به اقتصاد ومعیشت مردم مربوط میشه
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1