تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۳۸
کد مطلب : ۴۵۱۰۹۹
در انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر ایذه؛

دعوا و کتک‌کاری در شورای شهر / اعضا با پرتاب تلفن و سیلی از خجالت همدیگر درآمدند

۱
دعوا و کتک‌کاری در شورای شهر با پرتاب تلفن و سیلی به همدیگر
کبنا ؛انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر ایذه در حالی انجام شد که با جنجال و درگیری عضو مخالف هیات رئیسه با اعضای جدید به پایان رسید.
به گزارش کبنا به نقل از رویداد 24، انتخابات هیات رئیسه سال دوم شورای اسلامی شهر ایذه در حالی صورت گرفت که جلسه در همان ابتدا تحت تاثیر آمدن و نیامدن برخی از اعضا قرار داشت و سرانجام با کامل شدن این تعداد جلسه به حالت رسمی وارد شد.
پیش از آغاز جلسه، طی عکس گرفتن یکی از اعضای شورا از صورت‌جلسه مربوطه برای این جلسه، حاشیه نخست آغاز شد و یکی دیگر از اعضا اقدام به برداشتن و پرت کردن این گوشی به دیوار شد.
در پی این اقدام، عضو دیگر شورا با انتقاد از این حرکت وارد کارزار شد که عضو شورا که گوشی را به دیوار کوبیده بود با وی وارد مشاجره لفظی شد که مساله با ورود حاضرین به پایان رسید.
در حین رای‌گیری نیز جلسه تحت تاثیر برخی از حرف‌ها قرار داشت و اعضای هیات رئیسه با رای مشخص شدند و طی آن برزو شیخ‌زاده با ۷ رای به‌عنوان رئیس شورا، علیرضا خسروی با ۵ رای به‌عنوان نائب رئیس، داود اسماعیل‌وندی با ۵ رای به عنوان منشی اول و فاطمه مرادی با ۵ رای به‌عنوان منشی دوم انتخاب شدند.
رای‌گیری نیز به حواشی پایان نداد و در هنگام خروج اعضا از سالن جلسه عضو شورای شهر که در ابتدای جلسه با پرتاب گوشی به دیوار خبرساز شده بود با کوبیدن به صورت عضو دیگر شورا بازهم خبرساز شد که در این جدال، دست یکی از این اعضا که در حال جدا کردن و پایان درگیری بود مورد ضربه قرار گرفت و دچار آسیب دیدگی شد و در نهایت با پا درمیانی دیگر اعضا حواشی فروکش کرد و جلسه به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1