تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۵۰۹۷۶
آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

140 نمونه مثبت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد / غلام نژاد: دوز سوم واکسن کرونا حتما تزریق شود

۰
140 نمونه مثبت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد / غلام نژاد: دوز سوم واکسن کرونا حتما تزریق شود
کبنا ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده و شمار قربانیان این بیماری درکهگیلویه وبویراحمد همچنان هزار و ۱۳۴ نفر است.
به گزارش کبنا از یاسوج، محمد غلام نژاد امروز دوشنبه (10 مردادماه 1401) با اشاره به شمار بستری شدگان بیماری کرونا در استان افزود: هم اکنون ۸۱ بیمار در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۳۳ نفر مبتلای قطعی و ۲نفر هم به دلیل و خامت حالش در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان است.
غلام نژاد اضافه کرد: تاکنون از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۶ هزار۷۳۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده در استان طی ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: از ۳٠۵ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر و رپید تست است حدود ۴۵درصد موارد مثبت بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان روزانه در حال افزایش است گفت: پیش بینی می شود طی روز‌های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: توصیه می‌شود افراد در صورت داشتن هر گونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال بیماری این بیماری به دیگر اعضاء خانواده و دیگران را داشته باشند.
غلام نژاد مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست و اضافه کرد: مردم استان برای پیشگیری از ابتلا و کاهش مرگ میر ناشی از کرونا و ایجاد ایمنی در برابر این بیماری خطرناک و همه گیر واکسیناسیون خود را تکمیل و دُز یادآور را حتما تزریق کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1