تاریخ انتشار
جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۴۵۰۸۷۱
کبناگزارش می‌دهد

ادامه واکنش‌ها به تعلل مسئولان استانی برای سد آبریز + پاسخ دفتر نماینده کهگیلویه

۳
۴
ادامه واکنش‌ها به تعلل مسئولان استانی برای سد آبریز + پاسخ دفتر نماینده کهگیلویه
کبنا ؛طبق گزارش منابع آگاه حداکثر زمان باقیمانده برای اخذ مجوز ماده ۲۳ سد آبریز کهگیلویه تا اواخر مرداد ماه  است و به نظر می‌رسد  با روند موجود وخلأپیگیری مسرانه  توسط استاندار و نماینده کهگیلویه سد آبریز در بودجه سال آینده به طور کلی حذف خواهد شد.
به گزارش کبنا، سد آبریز کهگیلویه چند سالی است تبدیل به مطالبات و دغدغه‌های مردم کهگیلویه شده است که هر از چندگاهی در رابطه با آن اخباری منتشر می‌شود.
روایت‌های مختلفی در رابطه با قرارگیری این پروژه در بودجه ۱۴۰۱ پیش آمد به گونه‌ای که نماینده کهگیلویه در نشست عیدانه با خبرنگاران عنوان کرد علاوه بر اخذمجوز زیست محیطی مجوز ماده ۲۳ این پروژه نیز در حال انجام است اما اخیراً صحبت‌های در رابطه تعلل برخی مسولان در رابطه با این پروژه مطرح شده است در این رابطه صیاد خردمند  فعال اجتماعی و رسانه‌ای در توئیتر شخصی خود نوشت:
طبق گزارش منابع آگاه حداکثر زمان باقیمانده برای اخذ مجوز ماده ۲۳ سد آبریز کهگیلویه تا اواخر مرداد ماه  است و به نظر می‌رسد  با روند موجود وخلأپیگیری مسرانه  توسط استاندار و نماینده کهگیلویه سد آبریز در بودجه سال آینده به طور کلی حذف خواهد شد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده شهرستان کهگیلویه  می‌بایست پاسخ دهند بعد از اخذ مجوز مشروط زیست‌محیطی برای آبریز چه اقداماتی جدیدی انجام داده‌اند؟
در ادامه‌امیر عباس هاشمی مسول دفتر نماینده کهگیلویه در صفحات مجازی در پاسخ به این توئیت نوشت:  
در  خصوص توئیت جناب آقای خردمند عرض کنم یکی اینکه بازه زمانی که این برادر بزرگوار اعلام فرمودند برای مجوز ماده ۲۳ تا اواخر مردادماه نیست و پرونده، گزارش و مجوزات سد آبریز در وزارت نیرو در مراحل پایانی جمعبندی و با امضاء وزیر نیرو بعنوان بالاترین مقام دستگاه اجرائی به دبیرخانه کمیسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه ارسال می‌شود. اقدامات لازم توسط استاندار، نماینده، معاون عمرانی استاندار و مدیران استانی مربوطه انجام شده است و رایزنی‌های اولیه با سازمان برنامه و بودجه کشور نیز بصورت مستمر انجام می‌شود. فرمایش جناب خردمند می‌تواند بعنوان یک تذکر و تلنگر مفید برای پیگیری جهت تسریع در فرایند‌های قبل از صدور مجوز ماده ۲۳ و آغاز عملیات اجرائی باشد که حساسیت و نکته سنجی‌ایشان و دیگر مطالبه گران محترم قابل تقدیر هست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
در دنیا دولتها در حال تخریب سدها و رهاسازی طبیعت به حال خود هستند و با استفاده از روش های نوین هوش مصنوعی و تکنولوژی آن و انرژی خورشیدی و تولید انرژی از بازیافت زباله های انسانی بگونه ای عمل میکنند طبیعت و محیط زیست نفس راحتی بکشد و قابل سکونت باشد و ماهنوز انتظارات قرن نوزدهمی از دولت هایمان داریم .حداقل دانشجو بفرستند استرالیا و شرق آسیا و علم بیاموزند و اجرا کنند .احداث این سد اتلاف منابع و نابودی بخشی از زاگرس را بدنبال دارد.حال که کسی بفکر نیست امید وارم خداوند به لطف خودش این مستحدثات ویرانگر را بدست سیلاب های مشابه این روزها بسپارد .اابته از خداوند میخواهم هیچ موجود زنده ای در این فرآیند مورد استدعایم آسیب نبیند🤲
Iran, Islamic Republic of
برو آقا مردم برای زندگیشون به آب نیاز دارن چین دو هزار کیلو متر آب را انتقال داده چرت ننویس انرژی خورشیدی چه ربطی به آب دارد
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا واین نظر دادن نخو
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1