کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با تصویب ستاد بحران شهرستان بویراحمد:

وضعیت بویراحمد قرمز اعلام شد / تفرجگاه‌ها تخلیه و حضور در بستر رودخانه‌ها ممنوع شد

5 مرداد 1401 ساعت 22:25

ستاد بحران شهرستان بویراحمد امروز سوم مرداد در فرمانداری شهرستان تشکیل شد در این ستاد گفته شد که طبق داده‌های هواشناسی و ستاد بحران استان، در روزهای آینده خصوصاً ۶ و ۷ مرداد وضعیت نارنجی تا قرمز در سطح شهرستان بویراحمد اعلام شده است.


ستاد بحران شهرستان بویراحمد امروز سوم مرداد در فرمانداری شهرستان تشکیل شد در این ستاد گفته شد که طبق داده‌های هواشناسی و ستاد بحران استان، در روزهای آینده خصوصاً ۶ و ۷ مرداد وضعیت نارنجی تا قرمز در سطح شهرستان بویراحمد اعلام شده است و  از چهارشنبه بعد از ظهر تا روز جمعه ۷ مرداد تفرجگاه‌های شهرستان تخلیه خواهند شد.
به گزارش کبنا و به نقل روابط عمومی فرمانداری بویراحمد و بر این اساس ستاد بحران شهرستان بویراحمد به دستور فرماندار امروز ظهر در محل فرمانداری بویراحمد تشکیل شد.
در این جلسه آخرین وضعیت آب و هواشناسی شهرستان بر اساس نقشه‌های هواشناسی اعلام و اعضای ستاد ضمن تجزیه و تحلیل در خصوص حداکثر آمادگی در شرایط موجود بحث و گفتگو کردند.
مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد در این نشست به اعضای ستاد بحران و همه شورای اداری شهرستان اعلام نمود که در این چند روز همه دستگاه‌های اداری ّباید در آمادگی کامل قرار بگیرند.
فرماندار بویراحمد از بخشداران و دهیاران خواستند تا نسبت به هشدارهای لازم به مردم در روزهای آتی در سواحل و بستر رودخانه و دره‌ها اقدام نمایند.
فرماندار همچنین از ادارات عشایر، گردشگری، امور آب و شهرداری یاسوج خواستند تا نسبت به هشدارهای لازم به صورت جدی و حتی المقدور کتبی به جامعه هدف خود سریع اقدام نمایند.
در این نشست مقرر شد برای ورود به کلیه تفرجگاه‌های شهرستان از روز چهارشنبه صبح، محدودیت جدی ایجاد و از روز پنجشنبه صبح به طور جدی نسبت به تخلیه سازی تفرجگاه‌های رودخانه‌ای اقدام کنند.
بنابراین ورود به آبشار یاسوج، تنگ مهریان، تنگ گنجه‌ای، پریکدان، تنگ سریز، تنگ سرخ، دهنو و امثالهم از روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود و از روز پنجشنبه باید ساکنین تفرجگاه‌ها نسبت به تخلیه کلیه بسترها و حواشی و اطراف مناطق فوق و سایر مناطق کنار و بستر رودخانه‌ها اقدام کنند. شهرداری و دهیاری و امور آب باید در این خصوص اقدام نمایند و در صورت مشکل با ناجا هماهنگ باشند.











کد مطلب: 450807

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/450807/وضعیت-بویراحمد-قرمز-اعلام-تفرجگاه-ها-تخلیه-حضور-بستر-رودخانه-ها-ممنوع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1