تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب : ۴۵۰۷۸۰
در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان-ایتالیا؛

کشتی گیر دهدشتی صاحب مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان شد

۳
۴
کشتی گیر دهدشتی صاحب مدال برنز جهان شد (+ تصاویر )
کبنا ؛ محمدرضا آذرشب صاحب مدال برنز وزن 80 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در ایتالیا شد.
به گزارش کبنا ورزشی به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان امشب در شهر رُم ایتالیا در حال برگزاری است.
در وزن ۸۰ کیلوگرم سیدرضا آذر شب با نتیجه 3 بر صفر مقابل وتی کاجانن از فنلاند پیروز شد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر مارکوس اوتجارف از استونی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 2 و ضربه فنی تایزو یوشیدا از ژاپن را مغلوب کرد و  به مرحله نیمه نهایی راه یافت. آذرشب در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مغلوب اسماعیل رضایف از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل برانکو دوکیچ از صربستان به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.
رضا نیکویی‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه نیز در این باره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات رده‌بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان امشب در شهر رُم ایتالیا در حال برگزاری است.

 رییس اداره ورزش و نوجوانان شهرستان کهگیلویه افزود: در وزن ۸۰ کیلوگرم سیدرضا آذر شب با نتیجه 3 بر صفر مقابل وتی کاجانن از فنلاند پیروز شد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر مارکوس اوتجارف از استونی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
  وی افزود: در این مرحله با نتیجه 8 بر 2 و ضربه فنی تایزو یوشیدا از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
 نیکویی‌زاده بیان کرد: آذرشب در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر مغلوب اسماعیل رضایف از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل برانکو دوکیچ از صربستان به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.
 نیکویی‌زاده این موفقیت را به ملت شریف ایران، جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد، مربیان این ورزشکار و خانواده رضا آذرشب تبریک گفت.
  خودباوری فرزندان کهگیلویه در صحنه‌های بین‌المللی
فرماندار شهرستان کهگیلویه، کسب مدال برنز جهانی در ایتالیا توسط رضا آذرشب، کشتی‌گیر دهدشتی را صحنه‌ای دیگر از خودباوری فرزندان کهگیلویه در صحنه‌های بین‌المللی عنوان کرد.
سید عبدالعزیز موسوی در جمع خبرنگاران با توجه به درخشش سید رضا آذرشب در مسابقات جهانی کشتی فرنگی جهانی در ایتالیا گفت: کسب مدال برنز سید رضا آذرشب در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که با پیروزی ۸ بر صفر مقابل رقیب صربستانی بدست آمد را به ملت شریف ایران و استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک عرض می‌کنم.
 فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: اکنون این رویداد موجی از امیدواری و خودباوری را برای استمرار دلاوری‌های فرزندان کهگیلویه در کسب مدال‌های خوش رنگ در صحنه‌های بین‌المللی به وجود آورده است.
 وی این موفقیت بزرگ را به خانواده آذرشب، مردم شهرستان کهگیلویه و جامعه بزرگ ورزشی کشور و کادر فنی تیم کشتی تبریک گفت.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سایت خبری که هنوز فرق کشتی فرنگی لا کشتی فرهنگی نه نونه و تیتر غلط ایزنه، باید در شه پلمپ کنی
صادق
Iran, Islamic Republic of
از ژرفای دل به شما و خانواده محترم تبریک عرض می کنم و امیدوارم که مسؤلین ارشد استان، فرزندان این دیار را در رشته های مختلف ورزشی حمایت کنند تا این استان هم بتواند جایگاهی در جامعه ورزشی کشور و بلکه دنیا همانند برخی استانها داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
ماشالا میرزا رضای عزیز
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1