تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۴۵۰۶۲۶
 نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

منزل و حسینیه نماینده مجلس به رگبار گلوله بسته شد + جزئیات تیراندازی

۰
منزل و حسینیه نماینده مجلس به رگبار گلوله بسته شد + جزئیات تیراندازی
کبنا ؛ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ایم افزود: تا کنون علت تیراندازی به منزلمان را نمی‌دانم.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی از تیراندازی دو فرد موتور سوار به منزل و حسینیه خود در شادگان خبر داد.
حجت السلام مجید ناصری نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شب گذشته ساعت ۱۲و ۳۰ دو نفر موتور سوار ناشناس منزل و حسینیه بنده را به رگبار گلوله بستند.
وی با بیان اینکه پیش از این حادثه سابقه تهدید یا دشمنی با کسی را نداشته‌ایم افزود: تا کنون علت تیراندازی به منزلمان را نمی‌دانم.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کنار هم بودن منزل و حسینیه، گفت: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و بنده نیروی انتظامی را بلافاصله پس از حادثه در جریان گذاشتم.

یکی از مشکلات استان خوزستان وجود سلاح‌های غیرمجاز است که موجب جرم‌های متعددی از جمله قتل‌، درگیری‌ها و سرقت‌های مسلحانه می‌شود.
نگهداری سلاح غیرمجاز به‌خودی‌خود جرم است و قانون آن را تعریف کرده است؛ کسی که سلاح غیرمجاز تهیه، حمل، نگهداری و یا استفاده کند، مرتکب جرم شده است.
پلیس بارها از مردم درخواست کرده که سلاح‌های غیرمجاز را به مراجع قانونی تحویل دهند و اگر از کسانی که سلاح غیرمجاز دارند، مطلع هستند به مراکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1