تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۵۰۶۱۷
به منظور برگزاری بیست و نهمین سفر استانی دولت مردمی؛

رئیس جمهور به استان مرکزی سفر کرد

۰
رئیس جمهور به استان مرکزی سفر کرد
کبنا ؛رئیس جمهور به منظور برگزاری سفر استانی دولت مردمی به استان مرکزی، وارد فرودگاه اراک شد.
به گزارش کبنا، سیدابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه به منظور برگزاری بیست و نهمین سفر استانی دولت مردمی، با استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از مسئولین استانی وارد استان مرکزی شد.
دیدار با اقشار مختلف مردم، نشست با ایثارگران، نخبگان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به استان مرکزی خواهد بود.
آیت‌الله رئیسی را در این سفر وزرای کشور، آموزش و پرورش، صمت، نیرو، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی همراهی می‌کنند.


 استان مرکزی مهد مفاخری چون امام خمینی(ره) و آیت‌الله اراکی است 
رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های استان مرکزی گفت: استان مرکزی دارای صنایع سنگینی است که هر کدام‌ نماد اعتماد به نفس و غرور ملی در کشور هستند.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بدو ورود به استان مرکزی ضمن عرض احترام به خانواده شهدا و ایثارگران این استان گفت: استان مرکزی ظرفیت‌های بسیاری دارد، از جمله اینکه این استان قطب صنعتی کشور است.
رئیس جمهور با اشاره به نقش مهم استان مرکزی در پشتیبانی از دفاع مقدس گفت: این استان غیر از تقدیم بیش از ۶ هزار شهید در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بی‌بدیلی در پشتیبانی‌های صنعتی، تخصصی و فنی در دفاع مقدس داشته است.
رئیسی با تشریح ظرفیت‌های استان مرکزی گفت: این استان دارای صنایع سنگینی است که هر کدام‌ نماد اعتماد به نفس و غرور ملی در کشور هستند و باید به آنها توجه ویژه شود.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه استان مرکزی مهد مفاخری چون امام خمینی(ره) و آیت‌الله اراکی است، در مورد اقدامات دولت برای رفع مشکلات این استان گفت: بررسی‌هایی برای رفع مشکلات استان انجام و اولویت‌هایی‌ در این زمینه تعیین شده است. علیرغم وجود مشکلات بسیار، در استان ظرفیت‌هایی همچون نیروی جوان و کارآمد وجود دارد که این نیروی کارآمد می‌تواند خیلی از کارها را پیش ببرد.
آیت‌الله رئیسی افزود: تصمیماتی در این سفر گرفته برای رفع مشکلات گرفته می‌شود که برخی در استان و تعدادی دیگر در مرکز پیگیری خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1