کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

علی فولادی مشاور وزیر نفت شد / پیام تشکر حسینی‌پور از وزیر

24 تير 1401 ساعت 23:33

علی فولادی مدیرعامل اسبق شرکت نفت و گاز گچساران مشاور وزیر نفت شد.


علی فولادی مدیرعامل اسبق شرکت نفت و گاز گچساران مشاور وزیر نفت شد.
به گزارش کبنا، در پی انتصاب علی فولادی (پولادی‌وندا) به عنوان مشاور وزیر نفت در پیشبرد تولید صیانتی نفت و گاز، سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی ضمن تشکر از وزیر محترم نفت بابت توجه به استعدادهای شهرستان گچساران در این حوزه، خواستار توجه بیشتر به ظرفیت‌های نخبگان و متخصصین این شهرستان شد.
برادر ارجمند جناب آقای مهندس اوجی
وزیر محترم نفت
باسلام و تحیات وافر الهی
از اینکه از این برادر کوچکتان و خادم مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی مشورتی در جهت استعدادهای بالقوه حوزه نفت و گاز گچساران، شهری که بیست درصد از نفت ایران را تولید می‌کند، خواستید تا ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرم را خدمت شما معرفی کنم صمیمانه سپاسگزارم.
در گفتگوهایمان از چندین نفر از متخصصین متعهد و توانمند شهرستان به شکل ویژه، دو مهندسین عزیز حاج‌علی فولادی و غلامرضا پاکدل که هر دو در این شهرستان به‌عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و دیگر مناصب مهم در حوزه نفت و گاز خدمت نموده‌اند و معرف حضور هستند و همواره منشأ خیر و برکت برای کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند، تبادل نظر کردیم، از عنایت شما در ارتباط با استفاده از وجود برادر حاج‌علی فولادی به‌عنوان مشاور وزیر صمیمانه سپاسگزارم.
جریان انقلابی شهرستان گچساران منتظرند تا از وجود برادر عزیز متخصص دیگرمان آقای مهندس غلامرضا پاکدل در جایگاهی که در شأن و منزلت این برادر نخبه و توانمند است، نیز استفاده نمائید. در پایان از طرف جریان انقلابی شهرستان‌های گچساران و باشت از شما برادر عزیز و متعهدم کمال تقدیر و تشکر را دارم.

سید ناصر حسینی‌پور


 


کد مطلب: 450368

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/450368/علی-فولادی-مشاور-وزیر-نفت-پیام-تشکر-حسینی-پور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1