کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

ام آر آی گچساران در کما؛ 4 ماه رادیولوژی بیمارستان رجایی خراب است / مدیریت بهداشت و درمان و مسئولان شهر پاسخگو باشند

24 تير 1401 ساعت 10:03

روزانه تعداد زیادی از مردم گچساران به بیمارستان شهیدرجایی مراجعه می کنند ولی می بینیم که دستگاه رادیولوژی این بیمارستان بیش از 4 ماه خراب شده است. مرکز ام آر آی که آن هم زیر نظر بیمارستان است، که همیشه خرابی داشته، بیشتر از 6 ماه خراب است و هیچ خدماتی نمی دهد، این مرکز روزانه بیش از 30 مراجعه کننده داشته، ولی این مردم که مجبور بوده اند برای ام آر آی به بهبهان یا شهرهای دیگر مراجعه کنند، الان هم با وجود اینکه این مرکز را در شهرستان داریم باز هم باید به شهرهای اطراف مراجعه کنند.


در استان کهگیلویه و بویراحمد، گچساران همیشه به عنوان شهری که امکانات آن در حد مطلوبی است نام برده شده، زمانی گچساران هنوز نام آشنایی نبود و بودجه پایینی داشت ولی در حال حاضر بودجه گچساران با برخی شهرهای بزرگ برابری می‌کند.
متأسفانه با وجود اینکه نظام اسلامی همیشه در کنار مردم بوده و مردم هم قدردان بوده‌اند، خیلی از مسائل حاصل سوء مدیریت‌ها و مدیریت‌های ضعیف است. روزانه تعداد زیادی از مردم گچساران به بیمارستان شهیدرجایی مراجعه می‌کنند ولی می‌بینیم که دستگاه رادیولوژی این بیمارستان بیش از 4 ماه خراب شده است. مرکز ام آر آی که آن هم زیر نظر بیمارستان است، که همیشه خرابی داشته، بیشتر از 6 ماه خراب است و هیچ خدماتی نمی‌دهد، این مرکز روزانه بیش از 30 مراجعه کننده داشته، ولی این مردم که مجبور بوده‌اند برای ام آر آی به بهبهان یا شهرهای دیگر مراجعه کنند، الان هم با وجود اینکه این مرکز را در شهرستان داریم باز هم باید به شهرهای اطراف مراجعه کنند. آیا این هدررفت بیت المال نیست؟ افرادی که در این مرکز حقوق می‌گیرند، حقوق چه کاری را می‌گیرند؟ اگر قرار است ام آر آی در این شهرستان نباشد تکلیف مردم را روشن کنید، یا این مرکز را به بخش خصوصی بسپارند تا کارها روی روال انجام شود.
از طرفی بیمارستان رجایی به دلیل مشکلات فاضلاب بیمارستان، وضعیت بهداشتی نامناسبی دارد، و ساختمان تخریبی است. کلینیک مهر نیز مدت زیادی است که بخش رادیولوژی و آزمایشگاه آن تعطیل شده است، با اینکه مدیران قول داده بودند که مشکلات کلینیک را حل خواهند کرد، اما هیچ اتفاقی نیفتاد.
بعضی از مسئولان انتقادات به مدیریت بهداشت و درمان را نمی‌پذیرند و از رسانه‌ها خواستند شبکه سلامت و بهداشت و درمان را به حاشیه نکشانند، با این حال، چه کسی پاسخگوی مدیریت‌های ضعیف در بهداشت و درمان است؟ متأسفانه مسئولان از جمله نماینده مردم که وکیل مردم است سکوت می‌کند، و می‌خواهند که در سکوت و بی حاشیه بودن مشکلات شهر به همان حال بماند، پس چه کسی باید مطالبه‌ی حق مردم را بکند؟
بهداشت و درمان در گچساران نیازمند تحول و حضور جوانان متخصص و بی حاشیه‌ی سیاسی است که پای کار باشند، با وجود مدیریت فعلی، وضع به همین منوال ادامه خواهد داشت.
در دوره گذشته، وقتی تاجگردون نماینده مردم از وضعیت ام آر آی انتقاد می‌کرد، مسئولان شهر به هول و ولا می‌افتاد، اما الان می‌بینیم که هیچ خبری از کار نیست، حداقل بصورت نمایشی هم که شده کاری صورت نمی‌گیرد.


کد مطلب: 450270

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/450270/ام-آر-آی-گچساران-کما-4-ماه-رادیولوژی-بیمارستان-رجایی-خراب-مدیریت-بهداشت-درمان-مسئولان-شهر-پاسخگو-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1