کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی:

مدیر تصفیه شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

6 تير 1401 ساعت 20:42

با حکم اتابک جعفری لور رئیس مجمع عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  و با پیشنهاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عبدالکریم پاراد از نیروهای باسابقه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به عنوان مدیر تصفیه آب و فاضلاب روستایی استان منصوب  شد. 


با حکم اتابک جعفری لور رئیس مجمع عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  و با پیشنهاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عبدالکریم پاراد از نیروهای باسابقه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به عنوان مدیر تصفیه آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب  شد. 
در حکم‌پاراد آمده است؛ به استناد بند یک صورت جلسه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ عادی فوق العاده شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد (در حال تصفیه) مبنی بر انتخاب مدیر تصفیه به موجب این حکم به مدت یک سال بعنوان مدیر تصفیه شرکت مذکور منصوب می شوید.
عبدالکریم پاراد از جانبازان دفاع مقدس و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد عمران آب و سازه های هیدرولیکی است که سابقه مدیریت جها سازندگی بخش لوداب، مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان دنا، مدیر طرح و برنامه آب و فاضلاب روستایی استان و عضویت در هییت مدیره آب و فاضلاب استان را در کارنامه خود دارد.
پاراد از نیروهای پرتوان و متخصص آب و فاضلاب روستایی استان است که به جهت تجارب و توانایی خود در این شرکت مورد اعتماد جهت انتصاب در این سمت قرار گرفته است.


کد مطلب: 449629

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449629/مدیر-تصفیه-شرکت-آب-فاضلاب-روستایی-کهگیلویه-بویراحمد-منصوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1