تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : ۴۴۹۵۸۸
یادداشت؛

پدِخندق امروزمان کجاست؟!

رفعت کاظمی
۲
۰
پدِخندق امروزمان کجاست؟!
کبنا ؛چهارمین روز تیرماه از راه رسید و باز دل‌ها هوایی شد. انگار موجی شده‌ایم و یا شاید شیمیایی که یکجا بند نمی‌شویم و عزم رفتن داریم.
نوایی می‌آید؛ کجایید ای شهیدان خدایی و تیر خلاصی می‌شود برای سفر.
مجنون‌تر از مجنون لیلی می‌شویم و می‌رویم تا جزیره‌ی مجنون. در جستجوی نشانه‌هاییم و یا شاید ردپایی از هم‌رزمی، هم‌سنگری، از شهیدی. چیزی نمی‌یابیم به جزء آه و افسوس و اشک. کوله‌بار دردمان را باز می‌کنیم در همان جزیره و بر همان خاکی که پدِخندق نام گرفت. مویه می‌کنیم و عقده‌ی دل می‌گشاییم. اقرار می‌کنیم که ما آن عهد را که بستیم، شکستیم، و حال دست از پا درازتر بازگشته‌ایم بر خوان شما ای شهیدانِ تا همیشه جاوید.
ما توهم زدیم و خیال کردیم با زدن نامتان بر کوچه و خیابان و یا صفحات کتاب‌ مدرسه، و‌ هر آنچه تبلیغات است و ظواهر، ادای دِین کرده‌ایم و راهِ شما را شناسانده‌ایم به یک‌یک نسل‌های بعدتان. ولیکن توهم است دیگر و دوامی ندارد. چراکه ما غفلت کردیم از سیره و مرام و مسلکتان و از پرداختن به اصولِ راهتان بازماندیم و کمر به آبادی فروع بستیم.
به‌راستی هرگاه از روایتِ متون مهجور صحیفه‌ی بت‌شکن کبیر و فرزندان در گهواره‌اش غفلت کردیم، ستون کاخ‌ها و رنگ و لعاب گلزارها اوج گرفت و نفهمیدیم که از این ظواهر تا آن محتوا، یک خمینی و هزاران شهید فاصله است.
آمدیم که بعد از شما عملیات کنیم و کردیم و تا توانستیم در باتلاق دنیا فرو رفتیم. چراکه بی‌گدار به خط زدیم و شناسایی نکردیم.
عملیات امروز ما می‌بایست برعلیه مراکز قدرت و ثروت باشد و در این راه باید از پدخندق ۶۷ تا زمین‌خواری و استخدام فله‌ای و اشرافی‌گری و لابی‌گری‌های امروز پل خیبری بزنیم و منهدم کنیم این سنگرهای مستحکم مبارزه با سیره‌ی حضرت روح‌الله و فرزندان در گهواره‌اش را.
برای پدخندقِ امروز باید اتحاد کنیم با هم، در شناسایی کانون‌های ثروت و قدرت و بازپس‌گیری حقوق ولی‌‌نعمتان، و بار دیگر وحدت را از مظلومیت سوء‌استفاده‌ی سیاسی خارج کنیم.
کجای کارمان می‌لنگید که این‌چنین واماندیم. قرار بود تا زدن پرچم جبهه‌ی حق در انتهای افق پلک نزنیم و دست از آرمان‌ها نکشیم. قرار بود کاخ سراسر فسادِ سفید را به حسینیه تبدیل کنیم و ام‌الفساد قرن را به زیر پا بگذاریم، نه اینکه دست کدخدای بی‌خدا را بفشاریم و سر از نسخه‌های نئولیبرالیسم دربیاوریم. قرار بود هر روز برایمان دفاع مقدس و الی‌بیت‌المقدس باشد. قرار بود مستضعفین ولی‌نعمتانمان بمانند و سبک زندگی مسئولینمان از "رجایی" آن طرف‌تر نرود. چه قرارها که با هم داشتیم و چه راحت عدول کردیم.
حال شما بگویید که ما با این حالِ نزار چه کنیم؟!
تخریب‌چی می‌خواهیم. نفسمان بدجوری آلوده‌ی ترکش‌های دنیا گشته است. باید معبری باز کرد و منوری زد تا بتوان قدمی برداشت.
اینجا و در این فصل، هوا بس ناجوانمردانه سرد است و با این حال، عطش داریم که کربلای جبهه‌ها یادش بخیر را به کربلا همچنان جاریست مبدل کنیم و سرود وصل بخوانیم.
اماممان فریاد "این عمار" سر داده و ما برای لبیک گفتن، لکنت داریم، پس ما را دریابید ای شهیدان تا ابد شاهد، چراکه کارهای بر زمین مانده‌ی انقلاب ۵۷ هنوز تمام نشده و سنگرهای زیادی را باید حفظ و فتح کنیم.
باید به سبک خمینی کبیر، پدخندق امروز را روایت کنیم و بدانیم که اسلام خمینی، اسلام تخدیر نیست بلکه اسلام تحریک است و از این غفلت‌کده‌های سبز آمریکایی که با ظاهر اسلامی قد برافراشته‌اند، نواب صفوی‌ها و احمد متوسلیان‌ها بیرون نمی‌آید.
باید از نو صحیفه بخوانیم و باز کنیم جاده‌ی خندق امروز را و دست برداریم از این محافل رنگینِ درشت‌گویی و به سمت درست‌گویی از شهیدان برویم تا ماحصلش عطر معنوی در هم شکستن مرفهین بی‌درد باشد و شاید شهادت در این راه.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جاده خندق امروز. منفعت طلب نفوذی است که با تفرقه و دیوار کشی های خودی و غیر خودی انقلابی و غیر انقلابی سیلی خورده های از نظام و انقلاب با تغیر چهره و تغیر شهرت از انقلابی های قبل از انقلاب و از فاتحان خیبر و بدر و پد خندق انتقام می گیرند نفوذی های انقلابی نمای جاسوس منافق تفرقه بینداز حکومت کن جاده یکطرفه تمام ارزش های انقلاب شده اند تفرقه حاکم بر تمام ارزش های انقلاب سایه شوم خود را چنان گسترانیده است که انقلابی ترین و ارزشی ترین انسانها هم باورشان شده که دایه های عزیزتر از مادر صاحبان اصلی نظام اند ولی اعتقاد کامل دارم که هرچه ساده لوحی بعضی از مسولین نظام زمینه مانور را برای نفوذی های ضد انقلاب و ضد ارزش ریاکار فراهم کرده است ولی خدا دانا و بینا و حافظ مملکت امام زمان و خون شهیدان خواهد بود ان الله سمیع و بصیر
Iran, Islamic Republic of
پد خندق جایی بود که شهید الگامه به همسرش قول داده بود به خانه برمیگردد برای همیشه کنارشان خواهد بود او به این قولش وفا کرد
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1