تاریخ انتشار
جمعه ۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۴۴۹۵۰۰
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

حفظ بیت‌المال مورد توجه مسئولان قرار گیرد

۰
حفظ بیت‌المال مورد توجه مسئولان قرار گیرد
کبنا ؛امام جمعه یاسوج گفت: دشمنان با ترورهای ظالمانه در صدد توقف قطار انقلاب اسلامی بودند این در حالی است که شهادت نیروهای انقلابی مشعل ترقی را در جامعه روشن کرده است.
  امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر، گفت: شهادت آیت الله بهشتی و یارانش چهره واقعی دشمنان ایران اسلامی را آشکار ساخت.
 آیت الله سید ناصر حسینی پیشرفت روز افزون کشور را نشان از تلاش بی وقفه جوانان و دانشمندان ایران اسلامی خواند و افزود: دشمنان با ترورهای ظالمانه در صدد توقف قطار انقلاب اسلامی بودند این در حالی است که شهادت نیروهای انقلابی مشعل ترقی را در جامعه روشن کرده است.
 نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استکبار جهانی با غارتِ سرمایه کشورهای جهان سوم به ویژه نفت، چهره شومی از خود برجای گذاشته است ادامه داد: ایران اسلامی با اقتدار تمام بیش از چهار دهه است که آمریکا را در اهدافش ناکام گذاشته و پله‌های توسعه را یکی پس از دیگری طی می‌کند.
 امام جمعه یاسوج اقدام جدی دولت علیه مفاسد اقتصادی را ستود و افزود: حفظ بیت‌المال از اهم موضوع‌های اجتماعی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد. 
نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد امنیت اجتماعی، مبارزه با ارازل و اوباش و منع تیر اندازی در مراسم را از وظایف ذاتی دستگاه قضا خواند و گفت: مراسم باید به گونه برگزار شود که برای اطرفیان و خانواده‌ها مزاحمت‌های صوتی، آن هم در پایان شب ایجاد نشود.
 آیت الله حسینی با تاکید بر دوری جستن از تجمل گرایی و چشم و هم چشمی در جامعه افزود: این معضل اجتماعی حتی برای انتخاب سنگ قبر اموات هم به وضوح مشاهده می‌شود که باید جلوی این کار گرفته شود.
 امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی مبارزه با موارد مخدر گفت: این ماده ویرانگر، قاتل است و باید همه و به ویژه مسئولان متولی آسیب‌های این بلای خانه‌مان سوز را به جوانان و نوجوانان منتقل و تبیین کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1