تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۴۹۴۵۱
فرمانده انتظامی شهرستان باشت خبر داد؛

درگیری و قتل تبعه افغان در شهرستان باشت

۴
۰
درگیری و قتل تبعه افغان در شهرستان باشت
کبنا ؛فرمانده انتظامی باشت گفت: قاتل مرد تبعه کشور افغانستان در کمتر از ۲ ساعت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش کبنا، سرهنگ علی مسعودجو امروز پنج شنبه (2 تیرماه 1401) افزود: شامگاه گذشته ساعت ۲۱و ۳۰ دقیقه ۲ تبعه افغان به علت اختلافات خانوادگی درگیر و یکی از آنها بر اثر اصابت ضربات سلاح سرد (چاقو) به قتل رسید و ماموران برای بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: قاتل پس از ارتکاب قتل بلافاصله به شهرستان همجوار متواری و قصد خروج از کشور را داشت.
سرهنگ مسعود جو ادامه داد: با تلاش ماموران انتظامی و حضور رئیس دادگستری و دادستان طی عملیات فنی متشکل از عناصر و ظرفیت های انتظامی و دادگاه مخفیگاه قاتل در بیرون از شهرستان شناسایی شد.
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس شهرستان در کمتر از ۲ ساعت، قاتل در یک عملیات غافلگیرانه در گچساران دستگیر و به ارتکاب قتل اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی باشت گفت: مقتول فردی ۲۵ ساله و قاتل فردی ۲۷ ساله و تبعه افغان، در منطقه خان احمد باشت به عنوان کارگر مشغول بکار بوده است.
سرهنگ مسعود جو اظهار داشت: پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم جهت رسیدگی تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی باشت ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس ،از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه جرم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همان موعقی که مهر ابراهیم بت کمرشکن گل کرد که شناسنامه براشون صادر کند باید بد نامی برای کشور ایران باشد آمار قتل در کشور بالا برود
Iran, Islamic Republic of
خدا نسل ورداره
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی با چه نیتی می خواهد برای اتباع افغانی شناسنامه صادر کند مشاور ایشان در این امور کیست و کسانی که چنین طرح های مخوفی را در سر می پرورانند هدفهای بزرگ و خطرناکی دارند به فکر افغانی کردن و تغییر نسل و هویت ایرانی هستند ریشه این مفسده باید در کشور خشکانده شود تا دیگر فضای امینی برای طرح این مسائل نباشد ای ایرانیان سرافراز بیدار باشید ایران را می خواهند افغان کنند ایرانی کردن افغان نفوذ طالبان است باید وقت گذاشت تحقیق کرد هدف از بیان صدور شناسنامه برای مهاجر افغانی با چه اهدافی بیان شده است
Iran, Islamic Republic of
مهمون تیه مهمون نداره صاحب خانه هر دو
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1