کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان:

اجرای پروژه مهر باید متناسب با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد

1 تير 1401 ساعت 22:38

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در جلسه روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق گفت: اجرای پروژه مهر باید متناسب با سیاست های ابلاغی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.


معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در جلسه روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق گفت: اجرای پروژه مهر باید متناسب با سیاست های ابلاغی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.
به گزارش کبنا از یاسوج، ایمان سبحان نژاد در این جلسه که با حضور معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن کنفراس باشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: ما باید در اجرای پروژه مهر به دنبال توسعه و ارتقاء آموزش و پرورش در حوزه فضا و کلاس درس و استفاده بهینه از منابع انسانی باشیم.
سبحان نژاد افزود: انتظار داریم در همین راستا  هر چه سریعتر کمیته صیانت از اموال مدارس، کمیته درآمدهای اختصاصی، کمیته نظام رتبه بندی به ریاست مدیر آموزش و پرورش ادارات شهرستان و مناطق تشکیل شود.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در حوزه فضا و تجهیزات دچار نیازمندی‌های بسیار شدیدی خصوصاً در مناطق کم برخورد هستیم،اظهار کرد: در بحث تقسیم تجهیزات و منابع اصل عدالت محقق نشده است که در این زمینه باید با مدیریت میدانی روسای شهرستان ها و مناطق، نیازمندی ها و تجهیزات لازم مورد بررسی قرار گیرد.

سبحان نژاد با تاکید بر اینکه سیاست ما مدیریت صحیح بر منابع و امکانات است،گفت: مقدار هزینه های اداری در یک سطح استاندارد نیستند و در برخی ادارات رعایت نمی شود باید شفاف‌سازی مالی انجام گیرد در غیر این صورت اگر انحرافی و خطایی مشاهده شود اولین کسی که باید پاسخگو باشد مدیر آن مجموعه است.
وی تصریح کرد: با مدیریت صحیح و صرفه جویی در هزینه ها تلاش شود تا حداکثر بهره وری از امکانات و منابع صورت گیرد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان سلامت اداری و آبروی مدیر دستگاه آموزش و پرورش را از همه چیز مهمتر دانست و گفت: اگر مدیریت قانونمند و صحیح داشته باشیم روزی نخواهد رسید که در محضر افرادی که در مکتب معلمین پرورش یافته اند و مسئولیت گرفته اند سر تعظیم فرود بیاوریم. گفتنی است در این جلسه رؤسای شهرستانها ومناطق آموزش و پرورش  مسائل و مشکلات و چالش‌های پیش روی آموزش وپرورش  را بیان کردند.


کد مطلب: 449437

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449437/اجرای-پروژه-مهر-باید-متناسب-سند-تحول-بنیادین-آموزش-پرورش-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1