تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۴۴۹۴۱۸
قاضی زاده هاشمی عنوان کرد

افشای اختلاس‌های چند هزار میلیاردی در بنیاد شهید

۲
۰
افشای اختلاس‌های چند هزار میلیاردی در بنیاد شهید
کبنا ؛امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید گفت: هنوز ما حجم خساراتی را که وارد شده است و اختلاس‌هایی را که اتفاق افتاده است نمی‌دانیم. روز‌های گذشته مدیرعامل فعلی بانک دی، پیش من بود و گزارش می‌داد، فقط یکی از شرکت‌ها حدود ۵ هزار میلیارد تومان اختلاس انجام داده است.
به گزارش کبنا، رییس بنیاد شهید در گفتگو با تسنیم، گفت: متأسفانه بنیاد شهید در این سال‌های اخیر هم که به آفت‌های زیادی گرفتار شده است، مثلاً یک گروه عمده‌ای از مدیران بانک دی دستگیر شدند و در زندان هستند.
قاضی زاده هاشمی گفت: هنوز ما حجم خساراتی را که وارد شده است و اختلاس‌هایی را که اتفاق افتاده است نمی‌دانیم. روز‌های گذشته مدیرعامل فعلی بانک دی، پیش من بود و گزارش می‌داد، فقط یکی از شرکت‌ها حدود ۵ هزار میلیارد تومان اختلاس انجام داده است، می‌گفت «آن‌قدر این موضوع بزرگ بوده است که دیگر ما از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی خواستیم بیایند، ورود کنند و موضوع را بررسی کنند.»
وی افزود: این فقط یک نمونه از بانک دی بود، حالا همین مسائل در مجموعۀ کوثر یا در مجموعۀ صندوق ذخیره شاهد و جا‌های مختلفی که اخبارش هر از چند گاهی به گوش می‌رسد، هم تا حدی وجود دارد، در حالی که این مجموعۀ انقلابی، مقدس و وابسته به شهدا، باید پاک‌ترین و تمیزترین سازمان باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حیدرزاده
Iran, Islamic Republic of
وقتی نصف دارایی مملکت زیر نظر دولت و دیوان محاسبات نباشه انتظار غیر از این دارید . بنیاد برکت . کوثر . خاتم الانبیا . کمیته امداد . حساب ۱۰۰امام .استان قدس . بنیاد شهید . بنیاد جانبازان . بنیاد مستکبران .
Iran, Islamic Republic of
آه وبخت ملت شجاع و فقیر که اختلاسگران شدن همه کاره کشور واویلا شده چون کل سیستم فاسد شده هر کسی وبهر خوش ایبره وبعد مپره
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1