تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۴۴۹۳۸۵
مدیر آموزش و پرورش گچساران خبر داد

بیش از سه هزار دانش آموز گچسارانی پشت کنکور

۰
بیش از سه هزار دانش آموز گچسارانی پشت کنکور
کبنا ؛مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: امسال سه هزار و ۸۷۳ دانش آموز این شهرستان آماده رقابت در کنکور سراسری در روزهای پایانی هفته آینده هستند.
 انوشیروان قیطاسی در نشست شورای آموزش و پرورش گچساران اظهار کرد: امسال حدود سه هزار و ۸۷۳ دانش آموز این شهرستان آماده رقابت در کنکور سراسری پیش رو هستند.
وی بیان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۸۷ داوطلب در رشته تجربی و دیگر شرکت کنندگان در رشته‌های ریاضی، انسانی، هنر و زبان خارجه خواهند بود.
قیطاسی اظهارکرد: از این تعداد دانش آموزان شرکت کننده در کنکور سراسری امسال ۲ هزارو ۴۶۷ نفر دختر و یکهزارو ۴۰۶ نفر مرد هستند.
مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده آزمون کنکور سراسری امسال گچساران در ۲۶ حوزه برگزار می‌شود و تمامی شرایط حفاظتی برای برگزاری کنکور فراهم شده است.
قیطاسی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در خصوص برگزاری این آزمون نهایت همکاری را با این اداره انجام دهند تا فرزندان ما در آرامش و با خیالی آسوده آزمون خود را سپری کنند.
وی اظهار داشت: کنکور سراسری امسال، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه، هشتم تا ۱۱ تیر امسال در نوبت صبح برگزار می‌شود.
روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان به ویژه ادارات برق، شهرداری، نیروی انتظامی و اورژانس برای برگزاری آزمون سراسری کنکور، ادامه داد: این رقابت آموزشی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ادارات باید به گونه‌ای برگزار شود که خانواده‌ها و دانش آموزان هیچ گونه دغدغه‌ای نداشته و این آزمون با آرامش کامل برگزار شود.
وی تصریح کرد: در طی روزهای آتی جلسه‌ی شورای اداری با حضور همه‌ی اعضا برگزار خواهد شد و وظایفی به آن‌ها محول می‌شود تا در کنار هم بتوانیم این آزمون را به نحو احسن برگزار کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1