کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در فضای مجازی مطرح شد؛

آیا تاجگردون دادگاهی می‌شود؟

27 خرداد 1401 ساعت 21:11

در حالی که چند پیج اینستاگرامی بدون هیچ «منبعی» خبر از دادگاهی شدن غلامرضا تاجگردون داده اند، این اخبار نیز از سوی تاجگردون بدون واکنش نماند.


در حالی که چند پیج اینستاگرامی بدون هیچ «منبعی» خبر از دادگاهی شدن غلامرضا تاجگردون داده اند، این اخبار نیز از سوی تاجگردون بدون واکنش نماند.
به گزارش کبنا، چند پیج اینستاگرامی خبر از دادگاهی شدن تاجگردون داده و گفته اند که «تاجگردون جلسه دوم دادگاهی شدنش را نیز رفته، با این حساب حضور او در انتخابات منتفی است».

تاجگردون این موضوع را تکذیب کرده، همچنین کلیپی در پیج مردمی خود در خصوص «پرونده سازی» گذاشته و نوشته: پرونده سازی که شیطان هم قبولش نمی کند. همچنین تصویر خود در کوه و کلمه آرامش را استوری کرده است.

در فضای مجازی نیز به این خبر واکنش هایی نشان داده شده از جمله اینکه «بجای تلاش کردن و برگرداندن عزت به گچساران و باشت، در مورد زندگی شخصی دیگران می نویسند.»
این حواشی که هر از چند گاهی از جناح های مختلف درباره سیاسیون نوشته می شود هیچ مشکلی از مشکلات مردم را حل نمی کند. مردم به این مسائل اهمیتی نمی دهند، آنچه برای مردم اهمیت دارد این است که شهرشان آباد شود. کاش این افراد بجای این حاشیه پردازی هایی که مشخص نیست درست است یا غلط، راه افتادن چند پروژه در شهرستان را طلب می کردند. راه افتادن پتروشیمی را طلب می کردند. فعال شدن پروژه پردیس فرهنگی گچساران را طلب می کردند. پروژه های انتقال آب گچساران و باشت را طلب می کردند که به کندی پیش می رود. دو بانده شدن جاده بابامیدان را طلب می کردند که سالهاست به سرانجام نمی رسد.
سید ناصر حسینی تاکنون عملکرد قابل دفاعی از خود بجای نگذاشته، چرا این پیج های سیاسی از حسینی به سرانجام رسیدن پروژه ها را طلب نمی کنند ؟


کد مطلب: 449229

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449229/آیا-تاجگردون-دادگاهی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1