تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۴۴۹۱۸۷
استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛

گشایش فصل جدیدی در ایجاد اشتغال استان خواهیم داشت

۵
۰
گشایش فصل جدیدی در ایجاد اشتغال استان خواهیم داشت
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: همه شرایط فراهم شده و دستگاه های اجرایی و به خصوص حوزه اقتصادی با برنامه ریزی و با تمام قدرت برای متحول کردن اشتغال استان پای کار بیایند.
به گزارش کبنا، سیدعلی احمدزاده در شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار داشت: ۱۶ هزار و ۸۰۰ بیکار در استان برآورد شده و سهم استان برای ایجاد اشتغال امسال ۱۳ هزار و ۵۲۰ نفر اعلام شده و منابع اعتباری کافی از محل های مختلف در اختیار داریم و دولت تلاش برای گشایش فصل جدیدی در ایجاد اشتغال و تولید دارد.
وی اظهار داشت: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سهم استان از منابع مختلف تاکنون به استان ابلاغ شده است و ۱۰ دستگاه اجرایی با برنامه ریزی باید برای افراد اشتغال ایجاد و در سامانه کارآفرینی ثبت کنند.
استاندار به دستگاه های اقتصادی، صنعت معدن و تجارت، کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسیج سازندگی، پارک علم و فناوری، گردشگری و میراث فرهنگی، نهادهای حمایتی کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی تاکید کرد: ظرف مدت یک ماه آینده برنامه های خود در بخش اشتغال را ارائه دهند.

احمدزاد تصریح کرد: برای تامین منابع بیشتر کارآفرینی، دیگر ظرفیت های قانونی بودجه تبصره های ۱۶ و ۱۸  را داریم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، عمده مشکل ما بیکاری است، تاکید کرد: سهمیه اشتغال افراد و منابع اعتباری هر دستگاه مشحص شده است و تمام شرایط برای ایجاد اشتغال در استان آماده است.
دکتراحمدزاده ابراز داشت: بانک های استان که اعتبارات و منابع در اختیار آنها قرار گرفته است بدون سخت گیری پای کار بیایند و تا آنجا که می توانند شعب خود را در مناطق استان برای دسترسی آسان و ارائه خدمات بیشتر به مردم افزایش دهند.
استاندار تصریح کرد: علاوه بر منابع ای که دولت در اختیار بانک ها قرار می دهد تمام فروشگاه های بزرگ و شرکت های فعال در استان برای حمایت از منابع بانکی حساب های خود را به استان منتقل کنند.
وی اعلام کرد: دستگاه های اجرایی خریدهای خود را در استان انجام دهند تا چرخش مالی بانک ها تقویت شود.
احمدزاده تاکید کرد: دستگاه های اقتصادی استان باید هر سه ماه یک بار اقدامات و عملکرد خود را براساس میزان اشتغال ایجادی که در سامانه ثبت شده است، ارائه دهند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان برای اینکه کارها به پیش رود و اشتغال رونق بگیرد هر ماه یک بار برگزار شود.
احمدزاده به صادرات غیرنفتی و جایگاه و اهمیت آن در استان اشاره کرد و گفت: تدوین سند توسعه صادرات غیرنفتی استان هرچه سریعتر آماده و به مرحله اجرا درآید.




نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
قاران با ای مدیرلی که مث خودتن،یعنی فقط خودشون وفامیایشونو میبینن وکاری به مردم نیارن،دقیقا مث عبدالملکی استعفا ایدیت.آخ وبخت ای مردم با ای استانداروو مدیرل
India
فقط حرف و ایجاد توقع برای افراد سودجو و دلال
یکبار مراجعه کردین و ببینید چه جوری افراد به بهانه اشتغال معرفی میشن به بانکها و به صرف صدور مجوز و داشتن مجوز فقط وام میخوان و بس، بحثی از اشتغال و تولید واقعی نیست
اخه بانکها که میگید سخت نگیرن چجوری اینو میگید
مگه قانون را شما نمی نویسید
بهتره تاکید شما بجای سخت گیری نکردن تاکید روی رعایت قانون باشه تا هدف اصلی که همون ایجاد تولید و اشتغاله محقق بشه
با حرف های شما فقط مسیر برای افراد سودجو باز میشه
واله اگر کسی اهل کار باشه خودش فکر همه جا را کرده و اومده پای کار
بعدشم با این همه محکم کاری بازم تسهیلات داره منحرف میشن
البته جاهای میشه کمک کرد ولی راهش این نیست
Iran, Islamic Republic of
و شیطون گفتند عاقبت بخیر گفت مشکل ایبینم با این ضعف مدیریت آقای استاندار اعمال نفوذ خواهران و برادران حضرات نمایندگان چیزی عاید و دستگیر مردم نمی شودکسانی که سنگ این نمایندگان و دولت ضعیف و وامانده غیره مردمی میشود گفت انتصابی را به سینه میزدند چه پاسخی برای فردای قیامت خود به خاطر این ظلم و ستم گرسنگی فقر و خود فروشی های مردم دارند ایا اعتقاد به روز قیامت و روز حسر و حشر و قیامت و روز جزای اعمال در قیامت و مکافات اعمال در این دنیا دارند آقای استاندار جایگاه نماینده سیاسی دولت را تا حد . تنزل دادی گرچه دولت جایگاهی ندارد ولی جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهداست و خون بهای شهدا خود خداست ظلم پایدار نمی ماند دولتی که با نام و شعار انقلابی و بدور از عمل و اعتقاد به آرمان امام و شهدا سرکار آمده است باید از مردم رویگران و باعث عذاب و رنج مردم انقلابی باشند باید عملشان علیه مصالح عمومی مردم باشد یدالله فوق ایدیهم و ظلم پایدار نخواهد ماند
India
اتفاقا مشکل عدم افزایش تولید واقعی و عدم اشتغال دایمی و بدهکار شدن مردم، تنها دلیلش سخت نگرفتن بانکها و انحراف تسهیلات و مصرف تسهیلات در بخش های غیرمولد هست و فشار بی جهت مسئولین بانکها و مدیران استان ها برای جذب غیرواقعی تسهیلات است. و به هر ترتیبی فقط میخوان تسهیلات پرداخت بشه و آمار بدن بدون توجه به مصرف صحیح
Romania
دراین یک سال فقط حرف شعار چیز دیگری ندیدیم ونمی بینیم دریغ ازعمل با این استاندار ونماینده ها بجز شعار امیدی ازشون نیست
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1