کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

در انتخاب مدیر آموزش و پرورش چرام نگرانی مردم نسبت به آینده فرزندانشان دو چندان شد

25 خرداد 1401 ساعت 11:56

مسئولین ذی ربط مخصوصا مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرماندار شهرستان چرام می‌بایست نسبت به شفاف‌سازی هم در گزینش مدیر آموزش و پرورش و هم در بحث تودیع و معارفه شفاف‌سازی نموده و نسبت به اقدام افکار عمومی اقناع نمایند.


احمدرضا جمالی فعال دانشجویی، در اعتراض به مداخلات افراد غیر مسئول و باندهای سیاسی در انتخاب مدیران آموزش و پرورش در یادداشتی نوشت:
سلام و عرض ادب احترام 
جناب آقای عزت خواه مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان
 دکتر توفیقیان فرماندار محترم شهرستان چرام
نهاد آموزش و پرورش از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ارکان تعلیم و تربیت است که وظیفه پرورش نسل آینده و مدیران خلاق جامعه اسلامی را بر عهده دارد.
شایسته است که مدیران آموزش و پرورش هم‌تراز و هم‌شأن این نهاد انسان‌ساز باشد و ساحت آن از سیاست بازی و سیاست کاری به دور باشد ولی متاسفانه شاهد مداخلات افراد غیر مسئول و باندهای سیاسی در انتخاب مدیران این نهاد مقدس هستیم.
آنچه که در بحث انتخاب و تکریم و معارفه مدیران قبل و جدید آموزش و پرورش شهرستان چرام مشاهده شد نگرانی مردم نسبت به آینده فرزندان خود را دو چندان کرده و از طرفی چنین برخوردهایی در شان و جایگاه نظام تعیلم و تربیت نبوده و انتظار میرفت مسئولین ذی‌ربط با دقت و ظرافت بیشتر هم در بحث انتخاب و هم در نحوه معرفی تدابیری می اندیشیدند که با آبروی افراد مخصوصا جایگاه آموزش و پرورش بازی نمی شد.
آنچه که مسلم است مسئولین ذی ربط مخصوصا مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرماندار شهرستان چرام می‌بایست نسبت به شفاف‌سازی هم در گزینش مدیر آموزش و پرورش و هم در بحث تودیع و معارفه شفاف‌سازی نموده و نسبت به اقدام افکار عمومی اقناع نمایند.

 


کد مطلب: 449132

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449132/انتخاب-مدیر-آموزش-پرورش-چرام-نگرانی-مردم-نسبت-آینده-فرزندانشان-دو-چندان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1