کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئول مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج؛

استاندار جلسه ناتمامش را تمام کند

22 خرداد 1401 ساعت 21:58

مسئول مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در گفت‌وگو با کبنانیوز از عدم حضور دوباره استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع دانشجویان اظهار نارضایتی کرد.


امیرحسین دهبان نژادیان مسئول مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در گفت‌وگو با کبنانیوز از عدم حضور دوباره استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع دانشجویان اظهار نارضایتی کرد.
وی با اشاره به سخن مقام معطم رهبری گفت: مقام معظم رهبری گفته است پرچم آرمانخواهی و مطالبه‌گری را زمین نگذارید چرا که اگر جوانان مؤمن و پاک این پرچم را زمین بگذارند، ممکن است کسانی آن را در دست بگیرند که هدفشان ضربه زدن به نظام است نه حل مشکلات مردم 
دهبان نژادیان گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر آرمان خواهی و مطالبه گری از مسئولین و لزوم حساسیت دانشجویان به عنوان قشر اثرگذار و به تعبیری قلب تپنده و مغز پویای جامعه که دائماً با پیشنهادات راهگشای خود مسئولین را در جهت حل مشکلات همراهی کرده‌اند بر کسی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: اکنون که دولت مردمی با رویکرد حل مسائل و هموارسازی شرایط برای رفع مشکلات موجود که زمینه ساز نیل به آرمان‌هاست بر روی کار آمده است‌‌، انتظار پاسخگویی مسئولین به مطالبات دانشجویی و اهمیت به تشکل‌های دانشجویی به عنوان حلقه‌های میانی به مراتب بیش از پیش خواهد بود. همانطور که مطلع هستید در هفته‌ای که گذشت جلسه‌ای تحت عنوان «مطالبه شعارها» با حضور استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.
مسئول مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج عنوان کرد: ضمن تقدیر از حضور استاندار محترم و هیئت همراه ایشان عوامل زیادی دست به دست هم داد تا فرصت کافی برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان از جانب استاندار محترم فراهم نشود و بدلیل قطعی برق و مهمان کشوری استاندار محترم، جلسه ناتمام ماند و دکتر احمدزاده در حین جلسه مجبور به ترک سالن شدند.
وی در در پایان اظهار داشت: لذا با توجه به قول مساعد استاندار محترم در جلسه با حضور عموم دانشجویان و رسانه‌های مختلف مبنی بر حضور مجدد برای پاسخگویی به ادامه سوالات و ابهامات دانشجویان در تاریخ سه شنبه این هفته از ایشان انتظار داریم با حضور خود در دانشگاه بر عهد خود صحه گذاشته و جلسه ناتمام هفته گذشته را به پایان برسانند.


کد مطلب: 449025

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449025/استاندار-جلسه-ناتمامش-تمام-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1