تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۴۴۸۹۹۳
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خبر داد:

انهدام دو باند حرفه‌ای 16 نفره در کهگیلویه و بویراحمد

۴
انهدام دو باند حرفه‌ای 16 نفره در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این عملیات در چند شهرستان استان به صورت همزمان انجام شد و تعدادی از سارقین که در مرکز استان و سایر شهرستان های استان بودند دستگیر شدند.
به گزارش کبنا، سید علی ملک حسینی افزود: این افراد و دارای سوابق متعدد محکومیت کیفری هستند و سالهای زیادی را در زندان سپری کرده‌اند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: این افراد متأسفانه از زندان بودن خود درس عبرت نگرفتند و مبادرت به سرقت نمودند که از چشمان تیزبین پلیس پنهان نماند و بخش زیادی از اموال مسروقه کشف و ضبط گردید.
سید علی ملک حسینی در ادامه در خصوص لوازم مکشوفه اظهار کرد: اموالی که از این سارقان کشف شده است و خودروهایی که آن با سرقت ها را انجام می دادند و خودروهای دیگری که در حین ارتکاب سرقت بصورت پوششی آنها را حمایت می کرد همه ی  این اموال نامشروع بودند که سارقان از محل ارتکاب این جرائم به دست آورده اند.

وی افزود: همه ی این جرائم مورد توجه مقامات قضایی خواهد بود و در صدور احکام لحاظ خواهد شد.
مدعی العموم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار بهمخلان نظم و ناامنی در ادامه تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از امن ترین استان های کشور است و کسانی که می خواهند به این خدشه وارد کنند، هشدار می‌دهم با اشرافی که پلیس دارد و در کمترین زمان ممکن به سراغ آنها خواهیم رفت.
وی در پایان در خصوص سارقان دستگیر شده اظهار کرد: این افراد با شدیدترین قرار قانونی بازداشت موقت در زندان هستند و شدیدترین احکام و مجازات برای آنها در صدور رأی لحاظ خواهد شد.
لازم به ذکر است که سارقان دستگیر شده در قالب دو باند حرفه‌ای 16 نفره، در ساعت‌های پایانی شب، عملیات سرقت های خود را از خودروهای سنگین که در محورهای مواصلاتی استان تردد می کردند انجام می دادند که توسط پلیس آگاهی استان شناسایی و بهمراه ۴ دستگاه خودروی مختلف که حین انجام سرقت از آنها استفاده می کردند در چنگال پلیس گرفتار شده اند و از آنان تاکنون، محل انبار لوازم  مسروقه نیز کشف شده است.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

عباس عبدی: از زشت‌ترین اقدامات نواصولگرایان تحریف مفهوم انقلاب است

بنیان انقلابی بودن، التزام به این اصل یعنی حاکمیت بدون استثنای مردم است. از این مرحله ...
اشتباه بزرگ پوتین

اشتباه بزرگ پوتین

از زمانی که روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه به اوکراین حمله کرد بی وقفه در مورد جنگ در آن کشور ...
عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

عبدالکریمی: صداوسیما در خبر رسانی و جذب مخاطب، بسیار کم‌کاری کرده است

بیژن عبدالکریمی باور دارد که صداوسیما به عنوان یک رسانه داخلی، در خبر رسانی و جذب مخاطب ...
1