کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فراخوان نام‌نویسی برای دریافت تسهیلات دانشجویی بنیاد ملی نخبگان

18 خرداد 1401 ساعت 20:23

نام نویسی برای اعطای تسهیلات و اعتبارات بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد به دانشجویان‌برتر دانشگاه‌ها آغاز شد.


نام نویسی برای اعطای تسهیلات و اعتبارات بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد به دانشجویان‌برتر دانشگاه‌ها آغاز شد.
به گزارش کبنا، بنیاد ملی نخبگان در قالب این طرح که به «طرح شهید وزوایی» موسوم است، به دانشجویان برتر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، به مدت یکسال تسهیلات و اعتبارات حمایتی اعطا می‌کند.
دانشجویان از هم اکنون تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ فرصت دارند با مراجعه به سامانه سینا به نشانی sina.bmn.ir درخواست خود را ثبت و ارسال نمایند.
دانشجویان که انتخاب شوند از تسهیلاتی همچون اعتبارات دستیاری (بالغ بر ۱۱ مورد)؛ کمک هزینه توانمندسازی آموزشی، مهارتی و کارآفرینی؛ کمک هزینه ارتباطات و امکانات علمی؛ اعتبار همکاری دانشجویی (بالغ بر ۱۳ مورد)؛ کمک‌هزینه اعزام به فرصت مطالعاتی داخلی و خارجی؛ کمک هزینه شرکت در مجامع علمی داخلی و خارجی؛ کمک هزینه استفاده از تسهیلات شبکه آزمایشگاهی؛ کمک هزینه اجرای پایان نامه و رساله؛ هدیه ازدواج و تولد فرزند؛ ودیعه اجاره مسکن و... بهره‌مند خواهند شد.

 بنیاد ملی نخبگان بعد از اتمام بررسی پرونده‌ها در بنیادهای نخبگان استانی و بر اساس امتیاز نهایی، نتیجه نهایی بررسی درخواست متقاضیان را اعلام خواهد کرد.
دانشجویان متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به تارنمای بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد به نشانی kb.bmn.ir مراجعه نمایند.


کد مطلب: 448904

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448904/فراخوان-نام-نویسی-دریافت-تسهیلات-دانشجویی-بنیاد-ملی-نخبگان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1