کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پی سفر نیکزاد به کهگیلویه و بویراحمد؛

توضیحاتی پیرامون خبر کبنانیوز

16 خرداد 1401 ساعت 19:16

مطلبی در پایگاه خبری کبنانیوز منتشر شد که در آن به نبود نمابنده‌ای از استانداری در سفر نیکزاد به کهگیلویه و بویراحمد اشاره شده بود که احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی به آن واکنش نشان داد.


مطلبی در پایگاه خبری کبنانیوز منتشر شد که در آن به نبود نمابنده‌ای از استانداری در سفر نیکزاد به کهگیلویه و بویراحمد اشاره شده بود که احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی به آن واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، پس از انتشار مطلبی در پایگاه خبری کبنانیوز با عنوان «سفر نیکزاد به کهگیلویه و بویراحمد و یک ابهام در استانداری»، احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد.
در این مطلب آمده بود که اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور در حالی به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد که در بازدید او از شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران، نماینده‌ای از استانداری او را همراهی نکرد.
در پاسخ به این خبر، احمدزاده طی پیامی اظهار داشت: رئیس بنیاد مسکن کشور، از شب پیش از سفر با من در ارتباط بودند، صبحانه کاری با هم داشتیم و کارها نیز هماهنگ شد.
وی در بخش دیگری از پیامش آورده است: به‌خاطر سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و ورود پرچم امام رضا علیه السلام و چند کار دیگر استانی من باید در مرکز استان حضور داشتم.
احمدزاده تصریح کرد: دکتر نیکزاد نیز تاکید داشتند که در همراهیشان نمايندگان مجلس و فرمانداران که منتظر ایشان بودند، کفایت دارد.
گفتنی است احمدزاده از معدود استاندارانی است که دغدغه توسعه و رسیدگی به مناطق محروم استان را دارد؛ از سوی دیگر، دستور جلوگیری از خروج بوکسیت از استان، پیگیری حقآبه سد آبریز، نگاه عادلانه به همه مناطق استان، و ارتباط مستمر با مردم از برجسته‌ترین اقدامات احمدزاده در طول دوره استانداری اش است. اما ضعف در اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استانداری کهگیلویه موجب عدم پوشش عمومی این اقدامات شده است. این در حالی است که روابط عمومی و تیم خبری اغلب استانداری‌های کشور، از کارشناسان متخصص و اغلب در سطوح بالای تحصیلی هستند. از سوی دیگر موفقیت احمدزاده زمانی رقم می‌خورد که مدیران استانی نگاه جزیره‌ای را رها کرده و با طرح و ارائه برنامه و با رویکردی تعاملی به کمک استاندار بیایند.


کد مطلب: 448831

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448831/توضیحاتی-پیرامون-خبر-کبنانیوز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1