کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تسلیت بخشدار پاتاوه به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)

سید فاضل پورخسرو: تحقق حکومت اسلامی، ثمره تفکر و شخصیت امام خمینی (ره) بود

14 خرداد 1401 ساعت 15:51

بخشدار پاتاوه ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام خمینی (ره) تجلی ساحت سیاسی اسلام بود و تحقق حکومت اسلامی، ثمره تفکر و شخصیت اوست.


سید فاضل پورخسرو بخشدار بخش پاتاوه شهرستان دنا در پیامی ۱۴ خرداد سالروز ارتحال حضرت امام خمینی "ره" و ۱۵ خرداد قیام خونین مردم را تسلیت گفت.
به گزارش کبنا، متن پیام تسلیت بخشدار پاتاوه به شرح زیر است:
"بسم الله الرحمن الرحیم"
در حافظه تاریخی مردم ایران، چهاردهم و پانزدهم خردادماه یادآور روزهای پر حادثه و حماسی از جنس ایثار و شهادت است سالروز عروج ملکوتی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، قیام خونین ۱۵ خرداد و شهادت مجاهدان آگاه و فداکاریست که با نثار جان خود پرچم حق طلبی و آزادی خواهی را بر افراشتند و پیروزی انقلاب اسلامی را در تاریخ این سرزمین رقم زدند. پورخسرو در این پیام آورده است، انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به الگویی برای آزادگان و آزادی خواهان جهان تبدیل شد. وی خاطرنشان کرد، حضرت امام خمینی (ره) با اندیشه‌های بلند الهی، شخصیتی جامع و تلاش‌های صادقانه، مسیر تاریخ را دگرگون کرده و سرمنشأ تحولات عظیمی در ایران و جهان گردید. بخشدار پاتاوه افزود؛ امام خمینی تجلی ساحت سیاسی اسلام بود و تحقق حکومت انقلاب اسلامی، ثمره تفکر و شخصیت اوست. سید فاضل پورخسرو در پایان گفت، اینجانب سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و شهادت شهدای والامقام ۱۵ خرداد را به مردم شریف و متدین بخش پاتاوه، سرزمین فدارکاران خط مقدم انقلاب تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان تداوم توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی را مسألت دارم.
والعاقبه للمتقین
سیـدفاضل پورخسرو
بخشدار بخش پاتاوه
--------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
 


کد مطلب: 448751

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448751/سید-فاضل-پورخسرو-تحقق-حکومت-اسلامی-ثمره-تفکر-شخصیت-امام-خمینی-ره

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1