تاریخ انتشار
شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۴۴۸۵۰۱
کبنا گزارش می دهد؛

"دره خواجه " پروژه ای ۱۸ ساله که در انتظار وعده هاست / آیا این وعده ها به پایان می رسد؟

۱
"دره خواجه " پروژه ای ۱۸ ساله که در انتظار وعده هاست / آیا این وعده ها به پایان می رسد؟
کبنا ؛پروژه ``دره خواجه`` پروژه ١٨ ساله ای که در دالان امد و شد مدیران ، وعده ها و پاسکاری متولیان پیر شد و در اذهان مردم چاروسا نماد وعده های سبک و تو خالی و عامل بی اعتمادی به مسئولان شد.
به گزارش کبنا، پروژه ``دره خواجه`` پروژه ١٨ ساله ای که در دالان امد و شد مدیران ,وعده ها و پاسکاری متولیان پیر شد و در اذهان مردم چاروسا نماد وعده های سبک و تو خالی و عامل بی اعتمادی به مسئولان شد. پروژه انقال آبی که اتمام یک ساله برای آن پیش بینی شده بود اما هنوز در تاخیری ۱۸ ساله در انتظار وعده هاست.
این پروژه بنا به گفته رئیس فعلی امور اب کهگیلویه در سال ٩٢ با پیشرفت فیزیکی ٩٦ درصد جهت تکمیل و بهره برداری به جهاد کشاورزی شهرستان واگذار شد.
  رییس جهاد کشاورزی کهگیلویه با بیان اینکه بعد از انتقال مدیریت این پروژه به جهاد اعتبار تکمیلی جهت ادامه و بهره برداری را دریافت نکرده است ابراز کرد: از رهگذر رها شدگی پروژه در این مدت تاسیسات و تجهیزات دستخوش سرقت و تخریب قرار گرفته است.
علیرغم چرایی به درازا کشیدن این پروژه برخورد دستگاه قضا و بازرسی نسبت به این سهل انگاری جای سوال بزرگ دارد ؟!
فرماندار کهگیلویه در بازدید از پروژه با ابراز نارضایتی از عدم سرانجام رسیدن پروژه و شرایط ابهام الود ان تصریح کرد: مجموعه بهره بردار جهاد کشاورزی باید برای تکمیل پروژه اقدام می کرد و قطعا این سهل انگاری متوجه ایشان است.
وی افزود: در شرایط بحران مالی پروژه ها با مدیریت جهادی که خدمت به مردم را برای خود فرض می داند نیز میشود کار کرد و منشا تحول بود نه اینکه با انتقال مدیریت , مسئولیت طرح ها با بی تفاوتی پاسکاری شود 
وی با تاکید بر اینکه این مسئله را از دغدغه های اصلی خود می داند تصریح کرد :ادارات مجری و بهره بردار طرح با کنار گذاشتن بی تفاوتی و جدیت در تکمیل پروژه اقدام کنند تا بیش از این شرمنده مردم نباشیم .
وی با بیان اینکه در حال حاضر اجرای پروژه‌های آبرسانی(شرب /کشاورزی) شهرستان کهگیلویه روند رو به رشدی ندارد افزود :از ٤ پروژه مهم ابی تعریف شده در شهرستان فقط ابرسانی به ٤ شهر در فاز اول ابرسانی شهر دهدشت فعال است و پروژهای دهدشت غربی 
,سد سرپری ,پروژه تامین اب گندم کار غیر فعال است یا به کندی پیش می رود.






​​​​​
نام شما

آدرس ايميل شما

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1