کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران انجام شد؛

دستگیری 11 قاچاقچی و 51 سارق در گچساران

5 خرداد 1401 ساعت 15:19

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، سرهنگ ارسلان خادمیان امروز پنج شنبه (5 خردادماه 1401) در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۱۱ نفر قاچاقچی، ۷۲ نفر معتاد و ۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و ۲۷۷ دستگاه انواع خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.
خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۵۱ نفر به جرم سرقت و ۳۴۶ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۲۰۷ مورد حکم جلب اجرا و ۲۵ قبضه اسلحه گرم کشف و ضبط گردید.
وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و قوانین و مقررات ، از ۷۷ واحد صنفی بازدید که تعداد ۲۱ واحد صنفی بدلیل عدم رعایت موازین قانونی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی  پلمپ شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران در سال ۱۴۰۱ همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد.


کد مطلب: 448430

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448430/دستگیری-11-قاچاقچی-51-سارق-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1