تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۴۴۸۴۳۰
در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران انجام شد؛

دستگیری 11 قاچاقچی و 51 سارق در گچساران

۱
۰
دستگیری 11 قاچاقچی و 51 سارق در گچساران
کبنا ؛
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، سرهنگ ارسلان خادمیان امروز پنج شنبه (5 خردادماه 1401) در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۱۱ نفر قاچاقچی، ۷۲ نفر معتاد و ۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و ۲۷۷ دستگاه انواع خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.
خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۵۱ نفر به جرم سرقت و ۳۴۶ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۲۰۷ مورد حکم جلب اجرا و ۲۵ قبضه اسلحه گرم کشف و ضبط گردید.
وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و قوانین و مقررات ، از ۷۷ واحد صنفی بازدید که تعداد ۲۱ واحد صنفی بدلیل عدم رعایت موازین قانونی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی  پلمپ شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران در سال ۱۴۰۱ همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سارل 90 مقداری وسیله از گناوه خریدم و در گچساران بسرقت رفتن ولی خانه سارق را که دیدم بخشیدمش ن چرا ریشه فقر و بیکاری را نمیسوازنید والا با گرفتن و بستن اوصاع بدتر می‌شود همانطور که خودتان می‌گویید
کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1