تاریخ انتشار
شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۴۴۸۴۰۵
نماینده شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

تحولات به سود منتظریان پیش می‌رود

۶۳
۹
تحولات به سود منتظریان پیش می‌رود
کبنا ؛
نشست اخیر نماینده شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با خبرنگاران و اعلام نظر این گروه به پشتیبانی از نامزدی نادر منتظریان برای انتخابات مجلس آینده در حوزه بویراحمد بزرگ، اولین حمایت یک گروه مؤثر سیاسی از این سیاستمدار بویراحمدی است و انتظار می‌رود که پیشنهاد نامزدی وی به سایر گروه‌های سیاسی نیز در دستور کار باشد.
به گزارش کبنا نیوز، حجت الاسلام مصطفی شجاعیان عضو شورای وحدت اصولگرایان و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در نشستی با خبرنگاران گفت: کاندیدای جریان‌های انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد نادر منتظریان خواهد بود. اگر من الان در این جلسه حضور پیدا کرده‌ام و این حرف‌ها را زده‌ام با اجازه بزرگان جریان‌های شورای وحدت اصولگرایان و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بوده، آقای نادر منتظریان کاندیدای قطعی ما در انتخابات مجلس دوره دوازدهم حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون است و آقای هدایت خواه در شهرستان بویراحمد و دنا به هیچ وجه کاندیدا نمی‌شود.» احتمالاً تلاش این گروه سیاسی برای نهایی سازی گزینه انتخابات آینده مجلس درست در زمانی که روشنفکر با انتقادات گسترده‌ای به دلیل برخی تبعیض‌های طایفه‌ای و نارضایتی مردم مواجه است، اهمیت زیادی خواهد داشت.
آنچه به شانس منتظریان برای پیشبرد اهداف سیاسی در بویراحمد بزرگ کمک کرده است، تغییر معادله‌ها در این منطقه در نتیجه عملکرد مهدی روشنفکر، نماینده کنونی مردم در مجلس است که مکرراً نشان داده یاران قدیمی او نمی‌توانند برای پیروزی مجدد روی روشنفکر حساب کنند. شک و تردیدها به روشنفکر زمانی بیشتر شد که روشنفکر از پاسخ جدی و حقیقی به انتقادات رسانه‌ها، کارشناسان و مردم برای انتصابات طایفه‌ای و کاهش چشمگیر بودجه عمومی در مجلس، ناتوان ماند. با این وجود ممکن است برخی رقبای درون گروهی تمایل به مطرح کردن خود را داشته باشند.
 منتظریان نسبت به رقبای درون گروهی خود نیز شانس چشمگیری دارد زیرا علاوه بر اجماع اکثریت نیروهای مؤثر اصولگرا بر روی وی، دوره گذشته نیز در انتخابات زورآزمایی کرد که او را برای این انتخابات آماده‌تر کرده است و این مساله یک نقطه قوت او نسبت به همفکرانش به حساب می‌آید. در این رقابت بیش از 38 هزار رأی آورد و با توجه به فرصت بسیار محدود تبلیغات و سرگرم بودن جامعه به آمدن و نیامدن هدایتخواه، رأی چشمگیری در دور اول شرکت در این رقابت به حساب می‌آید. بعید است سیاستمداران خبره اصولگرا، بدون هیچ دستاوردی، سرمایه گذاری قبلی روی وی را رها کرده و به نیروی آزمایش نشده‌ای میدان دهند و به نظر می‌رسد همچنان بهترین نامزد این جریان برای کسب یک کرسی در مجلس خواهد بود. نگاه به تجربه منتظریان و بهره برداری از آن، شبکه سازی وی و پشتیبانی و توسعه این شبکه نیروها نه تنها از جهت پراکنده نشدن انرژی مفید است بلکه می‌تواند در پهنه رقابت با سایر نیروها نیز کارساز باشد.
به رغم تغییرات چشمگیر در منطقه در دو سه سال گذشته و پیامدهای آن برای جامعه، اهداف استراتژیک ائتلاف اصولگرا در قبال انتخابات هنوز تغییری نکرده است. آن‌ها روی سه هدف اصلی متمرکز هستند که دو مورد از آنها پیشگیرانه و یکی از آنها فعالانه است: اولی، جلوگیری از پیروزی شخصی که با انقلاب زاویه دارد؛ دومی، ممانعت از جنگ تمام عیار بین کاندیداهای اصولگرا؛ و سومی، نشان دادن توانایی ائتلاف در صحنه سیاست است. این اتحادیه با تمرکز روی منتظریان، به هر سه این اهداف دست خواهند یافت.
اظهار نظر اخیر حجت الاسلام پناهی درباره عدم تصمیم گیری قطعی درباره حمایت از کاندیدای خاص، عادی است و در همه گروه‌ها نیز وجود دارد اما باید در نظر داشت که منتظریان می‌تواند از پشتیبانی گروه‌های متنوع سیاسی بهره ببرد و از اعتماد بیش از حد به یک شریک سیاسی حذر کند. منتظریان همچنین می‌تواند از منافع سیاسی خود در منطقه مانند رایزنی مشترک با گروه‌های دورتر محافظت کند. با توجه به این نکته‌ها، این سیاستمدار انقلابی می‌تواند روابط خود با همه این طرف‌ها را مدیریت کند، چرا که در غیر اینصورت سرمایه گذاری گسترده و شبکه سازی دوره قبل جریان انقلاب به خطر خواهد افتاد.
خلاصه اینکه زمان آن رسیده است که  طیف‌های مختلف اصولگرا به منتظریان به عنوان یک راه حل معقول در شرایط پیچیده و پرریسک کنونی نگاه کنند. در زمان حاضر یک دلیل خاص برای صرف گفت و گو با منتظریان و فقط با منتظریان، وجود دارد: منتظریان تنها نیروی جریان است که تجربه زورآزمایی در انتخابات و شهرت لازم و امکان ائتلاف سازی و تجربه شبکه سازی نیروها را دارد. به همین دلیل است که این مساله ابتدا توسط بزرگان جریان مورد رسیدگی قرار گرفت. وقتی صحبت از رقابت برای مجلس می‌شود، افراد زیادی در جریان هستند که می‌شود آنها را کاندیدا دانست اما مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون یک کرسی بیشتر در مجلس ندارند و از این رو باید دست به انتخاب زد و سرمایه گذاری سه سال پیش روی منتظریان را حفاظت و تقویت کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پاسدار
Iran, Islamic Republic of
منتظریان عقبه اش اصلاح طلبانی مانندمندنی پور و است که به جغرافبا تعصبات خاصی دارند و مردم چهره او را به خوبی میشناسند که چگونه متعصب وار مانع از بکارگیری بقیه فرزندان استان و شهرستان در شد و فقط بستگان و همشهریانش را به آنجا جولان دا د پس همه با هم نه به تعصبات بی پشتوانه خواهیم داد و به دانشمند فرزانه دکتر خرامین رای میدهیم یا شخص کاریزما دکتر خلقی پور.
محسن
Iran, Islamic Republic of
دور قبل هم زمین و آسمان دست به دست هم دادن که پیروز انتخابات بشه ولی سوم شد. حالا هم شب دراز است و قلندر بیدار
Romania
خدابی فقط بگو این روشنفکر چه هیزم تری به تو فروخته که اینجور می سوزی.باورکن این بیانیه ها طرفدارن روشنفکر را بیشتر خواهد کرد وتو هم جنان در اتش حسادت خواهی سوخت
علی
Iran, Islamic Republic of
بدون شک پیروز قطعی انتخابات خواهند بود
جناب منتظریان
فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
درود مطالب به حقی بیان کرده ای،
تنها گزینه ی عالی و رو به رشد منتظریان خواهد بود، به شرطی که به زودی اعلام این اجماع در یک گردهمایی و با حضور بزرگان اصولگرا از جمله دکتر هدایت خواه، علنی گردد.
Romania
عجله نکن با این خبرهای چرت جوجه راآخرپاییزمی شمارند.
محتشمی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا بر ناجی بویراحمد
حاج نادر مرد میدان و عمل هستش
انشالله با وجود مردمی آگاه و با دانش همچون بویراحمد اولیا قطعا این مرد ولایتمدار دوره پیش رو با انتخاب بجا مردم نماینده مجلس میباشد
شما بگو خان
Iran, Islamic Republic of
پیروزی حاج نادر قطعی است
میلاد
Iran, Islamic Republic of
پیروزی منتظریان قطعی است
Iran, Islamic Republic of
صدباربیاد قبول نمیشه چون اصوالگرایان پشتش نیستند
انا
Iran, Islamic Republic of
اینقدر زور نزن برادر منتظریان سومه انشاالله
Iran, Islamic Republic of
تو برو به فکر خودت باش روشنفکر هم خیلی خوبه وهم خوب عمل ایکنه انشالا تا چندین دور خودش هست
شورای منطقه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر فقط برا کلنگ زنی آسفالت دهیاریها تشریف میبره .
که این اعتبارات متعلق به روستاها است .
ازکجا به کجا رسیدیم .
بودجه استان هم منفی ۱۴درصد شد ايشان خبر نداشت
سعید دستفال
Iran, Islamic Republic of
انشالله که لایق ترین بر منصبی بنشینه که به فکر مردم باشه .نه به جایگاه خودش
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ منتظریان بشینه تا سیش بیارن،درطول ۴۰سال اخیرهیچ نماینده ای مردمی تر از روشنک نیست.پس خوتون را اذیت نکنید که تا ای دار من ماله ای هره هم من داره
تامرایییی
Iran, Islamic Republic of
جون خم روشنک من کیسه وش نیکنه
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
بزنمیربهارمیادکمبزگ باخیارمیاد
این. اصلاورودش به انتخابات اشتباه بود
Iran, Islamic Republic of
بی شک،دور ،دور منتظریان است؛چون اصولگرایانی که روی روشنفکر سرمایه گذاری کردند،به نتیجه ای نرسیدند و هنوز بهترین گزینه برای اصولگرایان و حتی اصلاح طلبان سرخورده از روشنفکر است.
Iran, Islamic Republic of
به همین خواب خیال باش،جناب منتظریان ..مجلس هنوز براشمازوده
علی
Romania
الان اونیکه با انقلاب زاویه داره کی هست!؟
مگه کسیکه با انقلاب زاویه داره تایید صلاحیت میشه😳😳😳😶😶
Iran, Islamic Republic of
پنج هزار از دور قبل بیشتر نمیار رای
Iran, Islamic Republic of
دور قبل همه گروها هم باش بودن
دشترومی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا. با چه رویی همچین حرفایی می‌زنید. اگه پیروز شد اسممو عوض میکنم
قربانی
Iran, Islamic Republic of
هر جا می روم همشون میگن منتظریان قبول میشه
اصلاح طلب ها
Iran, Islamic Republic of
سلام باتوجه به سناختی که از حاج منتظریان داریم درصد زیادی از بدنه اصلاح طلبان به ایشان رای میدهیم
و قطعا ایشان پیروز انتخابات خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
هیچ اصلاح طلبی به منتظریان رای نمی دهد مطمئن باشید.منتظریان نماد راست سنتی است که هیچ مخالفی را تحمل نمی کند و در حقیقت ادامه مسعود حسینی .ستار هدایتخواه است.
امیری
Romania
پیروز نهایی خواهی بود . منتظریان
کاظمی
Romania
درود بر منتظریان 🌹🌹🌹🌹🌹
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
حالاصناربده آش ...به همین خیال باش😅🤣😂😁
وحدت
Iran, Islamic Republic of
قطعآ دکترخرامبن معادله را برهم می زند
Iran, Islamic Republic of
شیخ خودت راخسته نکن دکترخرامین برنده انتخابات است ما اصولگرایان پشت سر دکترخرامین خواهیم ماند
لوداب
Iran, Islamic Republic of
عملکرد ضعیف آقای روشنفکر طی دو سال گذشته و نارضایتی طیف گسترده ای از طرفداران ایشان از نحوه جینش مدیران نشان دهنده شکست او در انتخابات ۱۴۰۲ است...
یاعلی
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین به چهارزبان بین المللی مسلط است حیف نیست کسی نمی نواند. اصحبت کند نمابنده مردم بدبخت یاسوج باشد مگر مردم یاسوج چه گناهی کردند که این نمایند این مردم باشد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز خرامین به درد این کار نمیخوره .چهار زبان دنیا برای مردم زیلایی مشکلی رو حل نمیکنه .مطمئن باش خرامین برای شورای مادوان سفلی هم رای نمی اورد.
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
خرامبن خرامین خرامین بایدکاندیدشود
رضا
Iran, Islamic Republic of
اگر منتظریان تامرادی شود صدرصد قبوله در غیر اینصورت در خواب هم نمیبینه
دنا
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر همین ۴ سالو به پایان برسونه هنر کرده .!!
جلسات انتخاباتی آقای منتظریان در بین طایفه های مختلف تامرادی ، بادلانی ، میرزاهای لوداب ، حوزه زیلایی و ...... نشان از روی گردانی بخش قابل توجهی از آرای دور قبل آقای روشنفکر و مهاجرت سیاسی آنها به گردونه ی آقای منتطریان خواهد بود .
ضمنا دیگر خبری از ده هزار آرایی که آقای ردشنفکر در دور قبل از مناطق مختلف بویراحمد علیا ( کاکان ، دلی اولاد علی مومن ، دشتروم ، وزگ ، تنگ سرت ، سی سخت و ...... کسب کردند ، نیست..
صادق
Iran, Islamic Republic of
الهی شکر شنیدم دکترخرامین وارد صحنه انتخابات شده بعداز چند دهه یک آدم باسواد واردعرصه انتخابات شده
norian
Iran, Islamic Republic of
درود براقای منتظریان.،
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
چناب شیخ جوجه ها را آخر پائیز می شمارند دوستان یاعلی گفت حمایت از دکترخرامین کرد
عضو شورای ائتلاف
Iran, Islamic Republic of
نظر شیخ شجاعیان برا خودش خوبه
۹۹درصد اعضای شورای ائتلاف مخالف آقای منتظریان هستند
پارسا صفایی
Iran, Islamic Republic of
سلام خواهش میکنم زیاد روی آقای منتظریان مانور ندهید چون رای اصولگرایان بویراحمد در بهترین زمان ممکن به ۴۰ هزار نمی رسد وآقایانی مثل شیخ شجاعیان و شیخ پناهی و ...هرکدام ۱۰۰ رای ندارند همانطوری که شیخ شجاعیان در شورا با حمایت جبهه اصولگرایی به دو هزار نرسید آقای بهرامی آرای او خیلی بیشتر از منتظریان هست فقط نقطه ضعفش نداشتن رای در بویراحمد پایین و ناهمسو بودن با دولت است آقای روشنفکر هم هرچند نگرانی هایی به ایشان هست ولی کسانی مثل دکتر خرامین‌و آقای آراوند پایگاه مردمی ندارند بجز آقای درخشنده پور بتونه از آرای دکتر روشنفکر کم کنه که ندیدم بگه شرکت میکنم اگه دکتر روشنفکر بتونه در این ایام باقیمانده به همفکرانش در سایر طوایف رسیدگی کنه قطعا پیروز انتخابات هست
Iran, Islamic Republic of
نه منتظریان
نه روشنفکر
نه بهرامی
نه خرامین
نه زارع
نه رمضانی
و نه هیچکدام ازینا توانایی تغییر نه در خودشان ونه در افکار پوسیده خود را ندارند
زیادی اینا را بزرگ نکنید!؟
تا شایسته سالاری انتخاب کاندیدا در اولویت نباشد،وضع همینه ک هست و بدتر هم خواهد شد
خواصی ک نام بردم خودشون دامن ب مسائل ایلی و طایفه ای می زنند و عوام هم دنبال روی انان
و این سایت کبنا هم سردر گم شده!
و داره از مسیر و رسالت منحرف میشه!؟
یک انسان با اصالت و نژاد خونی و تحصیل کرده و سیستماتیک در جریان و حزب و عدالت خواهی را معرفی کنید،تامردم متضرر نشوند
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر ۱۰ده هزار نفر هم طرفدار براش نمانده است
اکثر طرفداران روشنفکر یا با به بهرامی بیعت کرده اند یا با منتظریان
و ریزش غالب هم به خرامین وبهرامی پیوسته اند
Iran, Islamic Republic of
در سطح افکار عمومی ؛روشنفکر که بازنده انتخابات خواهدبود
چون ببش از ۸۰درصد از طرفدرانش دیگر اورا قبول ندارد
وریزش بسیارزیادی دارد
در سفلی بیش از ۸۰درصد طرفدارنش به روشنفکر نخواهنددداد
در علیا هم بیش از ۹۰درصد به اورای نخواهندداد
عملا حضورش درانتخابات بعدی ۱۴۰۲ یعنی شکست چند جانبه!!!
دوماه تمام از خیلی از طرفدارانش که از روسنفکر بریده اند
سوال کردم متمایل به بهرامی ومنتظریان هستند
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
اخ سی گروهی که شیخ شجاعیانشون نتونست در انتخابات شورا بیش از ۳۲۰۰ رای بگیرد. با این متن های ساختگی فکر می کنید مردم رو میتونید فریب بدید؟
Iran, Islamic Republic of
قطعا پیروز انتخابات منتظریانه شک مکنید
Iran, Islamic Republic of
اگر منتظریان چشمش مجلس دید ما ریش خشکه میتراشیم
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
بویر احمدی با این همه نخبه سیاسی به جایی رسیده که شیخ شجاعی با 3000رای تصمیم گیرش شده با این جلسات اختلافات داخلی پوشش داده نمی شود
ص
Iran, Islamic Republic of
هیچ وقت این اقایون بفکر گرانی وبیکاری مردم نیستند/فقط دنبال منافع باندی ومطامع دنیوی هستند/مردم فریب ظواهر رانخواهند خورد
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیتد پنبه دانه
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
مردم چه دلخوشی دارند که بیایند رای بدهند ، اینایی که نام برده شد از نمایندگی فقط کت و شلوارش را دارند و بس
نماینده باید کسی مثل هدایتخواه ، وکیلی ، تاجگردون (کاری به حزب و جناحشون ندارم) که تخصص و جسارت و بیان لازم برای نمایندگی را داشته باشه
نمایندگان دیگر شهرستانها که نطق و خطابه می کنند و مسائل کشور را مطرح می کنند ما از داشتن نمایندگان خود خجالت می کشیم
قادری
Iran, Islamic Republic of
حاج منتظریان شخصیتی مردمی و انصافا اخلاق مدار است
انتخاب مردم بویراحمد -دنا و مارگون جناب حاج منتظریان است
تامرادی -مارگون
Iran, Islamic Republic of
ما به حاج منتظریان رای می دهیم
Iran, Islamic Republic of
ساده ایم اگر تصور کنیم از سیاسیون فعلی فردی به درد استان و یاسوج می خورد
یک نماینده شجاع و جوان نیاز داریم تا یاسوج و استان وبیکاری در استان را پیگیری کند.
Iran, Islamic Republic of
ایشون هم اگر نماینده بشه برای حذب و دسته و گروه کار میکنه و قطعا به فکر مردم نخواهد بود.
اصولگرایان مخصوصا اصولگرایان یاسوج تمامیت خواه هستند و انقلاب را فقط مختص خود میدانند و فرصت رشد به دیگری نمیدهند لزوما حزبی برخورد میکنند و فقط خودشان را مذهبی میدانند و بیشتر دافعه دارند برعکس اصلاح طلبان یعنی هرچقدر اصلاح طلب قدرت جذب داره اصولگرا دفع میکنند و فقط نیروهای درون حزبی خود رامیپذیرند و اسم اسلام و امام حسین علیه السلام را یدک می کشند در صورتی که اصل اسلام یعنی هدایت با اخلاق نیکو نه طرد
Germany
جناب آقای خرامین چهره بسیار مردمی با اخلاق و متخصص هست که اتفاقا به همه طیف احترام میگذارد و انتقاد پذیر هستند تنها شخصی که میتواند نقطه وصل جریان ندای وحدت و شورای ائتلاف باشد آقای خرامین هست چه بسا که رای اصلاح طلب را هم جذب کند
بهادر
Iran, Islamic Republic of
همه منتظر دکتر خرامین هستیم.
اگز نیامد حاج‌منتظریان
علی
Iran, Islamic Republic of
امثال منتظریان و روشنفکر بدرد بویر احمد نمی خورند مردم دیگه اشتباه نمیکنند چون اینها مهره سوخته هستند به یک فرد توانمند نیاز داریم مردم فهیم هم باید دیگه اشتباه فکر نکنند
Iran, Islamic Republic of
باور کنید منتظریان رنگ مجلس را نمی بینه
منبع آگاه
Iran, Islamic Republic of
جدیدترین گزینه ی مجلس که اتفاقا توان بالای علمی دارد و از عقبه و پشتیبانی خوبی نیز میان مردم برخوردار است به زودی اعلام حضور خواهد کرد
از حوزه ی جهان آباد دشتروم
( جهت اطلاع موسوی و غریب پور نیست)
محمد
Iran, Islamic Republic of
من یه اصلاح طلبان اما رایم نادر منظریان هست
با اقتدار نماینده مجلس است
بی انصافا و طایفه‌ای عمل کردن برای همیشه به تاریخ می پیوندد
از حکومت تک نفره تا منافع انحصاری روسیه؛ در ذهن پوتین چه می‌گذرد؟

از حکومت تک نفره تا منافع انحصاری روسیه؛ در ذهن پوتین چه می‌گذرد؟

در تفکر پوتین، این جامعه آمریکا است که دو نیم شده است. یک مثال موضوع سقط جنین است؛ و ...
تصاویر مسحور کننده "جیمز وب" منتشر شد

تصاویر مسحور کننده "جیمز وب" منتشر شد

نخستین تصویر تلسکوپ فضایی "جیمز وب" بامداد امروز سه‌شنبه منتشر شد و اکنون طبق وعده مقامات ...
آمریکا باید غُصه بخورد شما چرا ؟!

آمریکا باید غُصه بخورد شما چرا ؟!

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: آقای ظریف و سایر دولتمردان آقای روحانی باید از آقای قالیباف ...
1