تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۴۴۸۳۹۶
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه مطرح کرد

تیراندازی در دیشموک

۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به تیراندازی‌های شبانه در دیشموک گفت: نیروی انتظامی با مشارکت دستگاه‌های امنیتی و نظامی با هرگونه بی‌نظمی و ناامنی برخورد قاطع همراه با اقتدار نظامی را خواهد داشت.
به گزارش کبنا، امروز در نشستی در مسجد صاحب الزمان(عج) دیشموک با حضور مسوولان رئیس کلانتری دیشموک معارفه شد و از رئیس پیشین تجلیل شد.
سیدمحمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در این نشست ضمن اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: پیروزی خرمشهر با همت مردم به رهبری و فرمان ولی فقیه بوده است.
وی در ادامه گریزی به اقدامات اخیر در شهرستان کهگیلویه داشت و گفت: در خصوص عملکرد پلیس در دو ماه اخیر 31 درصد افزایش کشف، 100 درصد افزایش دستگیری سارقان، توقیف 300 دستگاه خودرو و موتورسیکلت و جمع‌آوری 123 معتاد متجاهر و معرفی به دستگاه قضایی را داشتیم.
موسوی گفت: پلیس در زمینه کشف سلاح در مراسمات عزاداری و شادی با هیچ کس تعارفی ندارد و با کسی مماشات نخواهد کرد و در صورت مشاهده تیراندازی برابر قانون با فرد متخلف برخورد و به مقام قضائی معرفی می‌شود که در همین زمینه کشف 73 درصد را داشتیم.
وی با بیان اینکه کاهش 60درصدی نزاع دسته‌جمعی در سطح شهرستان کهگیلویه را داشتیم عنوان کرد: خوشبختانه درگیری ها با مشارکت معتمدین کمتر شده که این خود یکی از رویه‌های جوان‌گرایی و استفاده از پلیس در رده‌ها فرماندهی است.
فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به امنیت در شهر دیشموک گفت: در بخش دیشموک اتفاقاتی افتاد و ناامنی سبب آسیب به همه اقشار در منطقه دیشموک است.
وی با اشاره به اینکه خط قرمز پلیس امنیت هر منطقه‌ای است عنوان کرد: در بخش دیشموک خط قرمز پلیس، ایجاد امنیت بوده که پلیس پناهگاه بی‌پناهان بوده که در شهر دیشموک خط مشی پلیس ایجاد امنیت خواهد بود.
موسوی گفت: امنیت مردم مهم‌ترین مقوله و وظیفه نیروی انتظامی است که حضور نیروی انتظامی در هر مجلس و محفلی حضور پررنگ دارد.
وی با اشاره به اجرای طرح اقتدار در روزهای گذشته عنوان کرد: به تمامی کسانی که شبانه در بخش دیشموک اقدام به تیراندازی کردند و تیراندازی می‌کنند هشدار می‌دهیم که همه مسائل رصد می‌شود و نیروی انتظامی با مشارکت دستگاه‌های امنیتی و نظامی با هرگونه بی‌نظمی و ناامنی برخورد قاطع همراه با اقتدار نظامی را خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1