کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای وحدت اصولگرایان مطرح شد؛

احساس خواه: نمایندگان مجلس در انتخاب یک کارشناس هم دخالت مستقیم می‌کنند

2 خرداد 1401 ساعت 23:15

عضو شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای وحدت گفت: حدود 11 ماه است که در استان ما از حضور استاندار گذشته است، در این مدت هیچ موضع گیری توسط شورای وحدت در خصوص عملکرد دولت ندیدیم، آیا شورای وحدت با این چینش نیروها در دولت موافق است؟ یا بخاطر مصلحت سکوت کرده است؟


نشست شورای وحدت اصولگرایان که در مسجد امامت 18 یاسوج برگزار شد.
علی خرامین عضو شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای وحدت
گفت: حدود 11 ماه است که در استان ما از حضور استاندار گذشته است، در این مدت هیچ موضع گیری توسط شورای وحدت در خصوص عملکرد دولت ندیدیم، آیا شورای وحدت با این چینش نیروها در دولت موافق است؟ یا بخاطر مصلحت سکوت کرده است؟
وی افزود: در خصوص طرح مردمی سازی یارانه ها نباید عیب های دولت را نادیده بگیریم و سکوت کنیم، چون من و شما و این جمع باید پاسخگو باشد.
خرامین اظهار کرد: آقای رئیسی بهترین و زیباترین و فداکارانه ترین اقدام را در این طرح انجام داد، اما این طرح به بدترین شکل در حال اجرا است.
خرامین گفت: دولت آقای رئیسی، استاندار این استان و مسئولان دولت چند جلسه برای مردم گذاشتند و گفتند می خواهیم چنین کاری کنیم؟
خرامین افزود: فقط آمدند و اعلام کردند امروز می خواهیم آرد را گران کنیم! دولت آمده آرد و نان را گران کرده است. این طرح به بی تدبیرترین شکل ممکن اجرا شده است.
خرامین اظهار کرد: اینکه مردم اعتراض نکردند و شبیه به وضعیت اعتراضات بنزین نشد، بخاطر این بود که در دولت مخالفی وجود نداشت، و مردم برای اعتراضات تحریک نشدند.


محمد جعفر احساس خواه عضو شورای وحدت در انتقاد از نمایندگان گفت: نمایندگان مجلس حتی در انتخاب یک کارشناس هم مستقیم دخالت می کنند.
وی بیان کرد: دوست عزیزی ما را صدا می کند، می رویم خدمت او، می گوید دلم میخواهد فلان پست را برایت بزنم، اما حیف که لیدرهای نماینده نگاهشان به شما منفی است.
احساس خواه گفت: در شهرستان های گرمسیری نمایندگان مستقیما در کارها دخالت می کنند.
وی افزود: در خصوص آینده شورا، شورا بحث مطالبه گری را باید پیش ببرد، این بحث تمام شده که بخواهیم بگوییم فلانی را اینجا بگذارید یا آنجا بگذارید. شورا باید از مسئولان اعم از استاندار، مسئولان اجرایی، نماینده ولی فقیه، نمایندگان و ... تشکیل شود و مطالبه گری صورت گیرد.
محمد رحیم دهراب پور عضو شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبول ندارم که باید مطالبه گری کنیم، بلکه باید مدیریت اصلاح شود چون اشتباهات زیاد است.
وقتی در یک اداره چند نیروی اصولگرای چوب خورده زخم دار کنار گذاشته می شود و افرادی مسئله دار و جریان برانداز مدیرکل می شوند، چه مطالبه ای می توانیم از این افراد کنیم. وقتی مدیر مسئله دار کنار می رود، جانشینش با نظر خود او انتخاب می شود.
وی افزود: این مدیریت، مدیریت کار و خدمت نیست، بلکه مدیریت ستاد انتخاباتی آینده نمایندگان است که می خواهند در آینده برنامه داشته باشند.
دهراب پور اظهار کرد: ادامه کار و ضرورت کار شورا این است که باید مدیریت ها اصلاح شود، مطالبه گری معنایی ندارد.
وی گفت: بحث دیگر، بحث انتخابات است که ما نمی دانیم شورای وحدت می خواهد با شورای ائتلاف همسو باشد یا خیر، از خدا می خواهیم که نظرشان یکی باشد.
دهراب پور عنوان کرد: اما اینکه هر کسی ساز خودش را بزند، او هر کسی تحت عنوان شورای وحدت یا ائتلاف نظر خودش را به جامعه بقبولاند، پشت پا زدن به تشکل و جریان است.


کد مطلب: 448318

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448318/احساس-خواه-نمایندگان-مجلس-انتخاب-یک-کارشناس-هم-دخالت-مستقیم-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1