کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون هیچ تصمیمی درباره تعیین نامزد انتخاباتی نگرفته است

2 خرداد 1401 ساعت 22:22

رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای وحدت هنوز وارد بحث انتخابات نشده است و در رابطه با مصداق معین در خصوص انتخابات آینده هیچ صحبتی نکرده و تصمیمی نگرفته است و تا به امروز وارد بحث مصداقی برای انتخابات نشده است.


رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای وحدت هنوز وارد بحث انتخابات نشده است و در رابطه با مصداق معین در خصوص انتخابات آینده هیچ صحبتی نکرده و تصمیمی نگرفته است و تا به امروز وارد بحث مصداقی برای انتخابات نشده است.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان در نشست شورای وحدت اصولگرایان که در مسجد امامت 18 یاسوج برگزار شد، در مورد اصلاح یارانه و حمایت از این اقدام دولت گفت: اصلاح یارانه‌ها به نفع مردم است. اینکه در روایات به ما گفتند صبر بخشی از ایمان است به خاطر همین مسائل است.
وی عنوان کرد: همه ما می‌دانیم که مردم ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند ولی اگر دست به دست هم دهیم و از سیاست دولت حمایت کنیم و گوش به تحلیل‌های معاندین ندهیم، مطمئناً آینده خوبی خواهیم داشت.
وی در ادامه اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ما که می خواستند ملیت ما را از بین ببرند الأن در نقش دلسوز برای ما ظاهر شده‌اند.
شیخ پناهی با بیان اینکه ما لازم می‌دانیم از این اقدام به‌جا و اساسی و مهم دولت جمهوری اسلامی حمایت داشته باشیم، گفت: البته آنچه مهم است، خوب اجرا کردن آن است.
وی عنوان کرد: توقع ما به عنوان یک تشکل سیاسی در این استان این است که طرح را به خوبی اجرا کنند.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان خاطرنشان کرد: آن کسانی که اعتقاد به این کار ندارند، برکنار شوند و آن کسانی که باور و اعتقاد دارند و نیروهای ناب انقلابی و همه نیروهای نان به نرخ روزخور در این کار استفاده شوند.
وی در ادامه افزود: ما از اصل طرح حمایت می‌کنیم. اما از بی لیاقتی‌ها هرگز حمایت نمی‌کنیم و بلکه برای خدمت به صحیح به مردم و به‌کارگیری نیروهای خوب و شریف مطالبه‌گری خواهیم کرد.
حجت الاسلام پناهی اظهار داشت: دست نیروهای انقلاب را به گرمی می‌فشاریم. اما توقع ما این است که بی‌عرضگان و بی‌لیاقت‌ها و کسانی که به این طرح بی‌اعتقاد هستند، کنار زده شوند. نظر شورای وحدت بر حمایت از مسئولین دلسوز و انقلابی و حمایت از نیروهای دلسوز و انقلابی است.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در اوضاع و احوالی که امروز داریم، دشمن به آینده چشم دوخته که با افزایش فشارهای اقتصادی، با ایجاد خط ترور و با شبکه‌های مجازی معاند و تحلیل‌های فریبنده، دل مردم را خالی کنند و کار را به جایی برسانند که ولی‌نعمتان را نسبت به انقلاب ناامید کنند. آنها فشار می‌آورند که دولت طوری رفتار کند که این جراحی به خوبی اجرا نشود. تمام تلاش آنها این است که این جراحی به انحراف کشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: الأن ما کسانی را می بینیم که در یک زندگی بسیار لاکچری و مرفه برای مردم اشک تمساح می‌ریزند؛ برخی از سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها را به میدان آورده‌اند. شبکه های معاند بیرونی حتی از مطالبات به حق فرهگیان می‌خواهند استفاده سوء کنند.
وی اظهار داشت: در این شرایط جهاد تبیین وظیفه ما است و اگر ما کوتاه آمدیم هر ضربه‌ای بر این مملکت وارد شد، ما هم در آن شریک هستیم. باید کاری کنیم که توپخانه شدید دشمن را از کار بیندازیم و تحلیل صحیحی به مردم دهیم. لذا می‌بینیم ترورهایی شروع شده است که  در افرادی شکل می‌گیرد که شخصیت‌های عظیم و تأثیرگذار اما گمنام هستند. این خط ترور به یک یا دو نفر بسنده نمی‌کند؛ این خط ترور نخبگان علمی و ارزشی ما و خط ترور افکار عمومی هم به مثابه این پیش می‌رود و وظیفه ما این است که در مقابل آن بایستیم.
رئیس شورای وحدت گفت: شورای وحدت همانطور که از اسم آن پیداست از همه نیروهای انقلابی درون نظام حمایت می‌کند و از مسئولین هم می‌خواهد به جای اینکه ما به مسائل جناحی، طایفه‌ای و گروهی ورود کنیم و برخی از دلسوزترین نیروها را به حاشیه ببریم و افراد بی وزن را برجسته کنیم، دلسوزترین و هزینه‌داده‌ترین و بالیاقت‌ترین فرد را انتخاب کنند، نه رأی آورترین‌ها را.
وی افزود: بی‌اعتنایی و کم‌اعتنایی به دلسوازن برخی اوقات صورت گرفته است. امروز کسانی آمده‌اند که تا دیروز سر در اصلاحات داشته‌اند،  امروز نان به نرخ روز می‌خورند.
وی افزود: شورای وحدت با تمام جدیت در کنار مسئولین دلسوز استان خواهد بود و حمایت برادرانه از مسئولین خواهد کرد مشروط به اینکه مسئولین خطوط قرمز را رعایت کنند. رویکرد اولیه ما کمک به مسئولین دلسوز استان است. مگر اینکه خود نخواهند. اگر غیر از این باشد دیگر سکوت نخواهیم کرد.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما مواضعمان را بر اساس تهدیدها و احساسات تغییر نمی‌دهیم.
وی در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شورای وحدت هنوز وارد بحث انتخابات نشده است و در رابطه با مصداق معین در خصوص انتخابات آینده هیچ صحبتی نکرده و تصمیمی نگرفته است و تا به امروز وارد بحث مصداقی برای انتخابات نشده است و اگر قرار شد در انتخابات شرکت کنیم، با همه اعضا کار کارشناسی و مشورت می‌کنیم و کاری می‌کنیم که اعتماد همه اعضا جلب شود.
وی گفت: آنچه وظیفه ما است این است که کار کارشناسی، تصمیم درست و مشورت کامل کنیم. اما تا کنون هیچ بحث مصداقی در شورای وجدت صورت نگرفته است. 
وی در پایا گفت: ما و برادرانمان در شورای ائتلاف با هم همسو هستیم و جبهه‌گیری در مقابل هم نخواهیم کزد. اما تاکنون نظر دقیق شورای ائتلاف را نداریم. ما هم هیچگونه بحث مصداقی نکرده‌ایم. ما ممکن است در آینده به یک مصداق واحد برسیم یا نه. لازمه آن این است که اول کار کارشناسی کنیم و بعد به مصداق‌ها ورود کنیم.


کد مطلب: 448314

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448314/شورای-وحدت-اصولگرایان-کهگیلویه-بویراحمد-تاکنون-هیچ-تصمیمی-درباره-تعیین-نامزد-انتخاباتی-نگرفته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1