تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۴۴۸۲۷۱

پیام تسلیت بخشدار پاتاوه به مناسبت شهادت پاسدار حسن صیاد خدایی

۲
پیام تسلیت بخشدار پاتاوه به مناسبت شهادت پاسدار حسن صیاد خدایی
کبنا ؛سید فاضل پورخسرو بخشدار پاتاوه در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت پاسدار مدافع حرم شهید صیاد خدایی متن پیامی صادر کرد.
به گزارش کبنا، این پیام به شرح زیر است.
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ.گ
آری بازهم شاهدبودیم اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم که عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه‌های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران، مدافع حرم "برادر پاسدارمان" را هدف قرار داد بار دیگر تینت پلید آمریکای جنایتکار و دشمنان نظام را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هویدا و چهره خبیث تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی را به همگان نشان داد.
وی افزود: آنان خیال می‌کنند با کشتن ما وماها می‌توانند به انقلاب ضربه بزنند و ما همه شهید زنده‌ایم و نمی‌دانند با این اقدامات خبیث و احمقانه خود وشرکایشان پیوند ناگسسته مارا در حلقه وفای به عهد انقلاب و آرمانهای مقدس خون شهدا مستحکم‌ترمی کنند. پورخسرو افزود: هر ملتی که بتواند قهرمانان ملی خود را بزرگ بدارد، روز به روز بر عظمت آن ملت افزوده می‌شود.
نماینده ارشد دولت در بخش پاتاوه خاطرنشان کرد: ما مُوَظفیم یاد شهدا را همواره زنده نگه داریم، و اگر این کار را نکنیم حتماً کیفر آن را خواهیم دید.
وی خطاب به مسئولان خدمتگزار دولتی تصریح کرد: شهید صیاد خدایی یکی از بزرگ قهرمانان این ملت است و به گردنمان حق دارد و ما موظفیم راه وسیره وهدف این بزرگ مردان را ضمن گرامی داشتن و تجلیل و تکریم به عنوان ارائه یک الگوی اخلاص از این شهید به فرزندانمان در راه هدف والای انقلاب معرفی کنیم. بخشدار پاتاوه تصریح کرد: هر ایرانی ذره‌ای غیرت در وجودش باشد باید به نقطه التهاب دشمنی استکبار جهانی در رأس آن منافقین بدخواه به موقعیت نظام و انقلاب رسیده باشد لذا باید به دنیا بگوید هرچه از ما بِکُشید فوران عطشمان نسبت به رساندن انقلاب به هدف والا بیشتر خواهدشد و ماهم به نوبه خود اعلام می‌کنیم دشمنان ما آنقدر احمقند که نمی‌دانند هرچه از ما بکشند پیوندمان در وفای به عهد انقلاب ناگسسته تر می‌شود.
لازم به ذکر است سرهنگ پاسدار صیاد خدایی از مدافعان حرم حوالی ساعت ۱۶ امروز در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام رخ داده و دو نفر موتور سوار با شلیک ۵ گلوله، یکی از مدافعان حرم را به شهادت رساندند.

---------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني، گزارش کميسيون امور داخلي کشور و شورا‌ها در ...
1