تاریخ انتشار
جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب : ۴۴۸۲۶۷
یادداشت ارسالی؛

شبکه «سیاسی» بهداشت و درمان گچساران / آقای حسینی رضایت کارکنان و مردم را جلب کنید نه طرفداران نماینده

۵
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
شبکه «سیاسی» بهداشت و درمان گچساران / آقای حسینی رضایت کارکنان و مردم را جلب کنید نه طرفداران نماینده
کبنا ؛یادداشت ارسالی؛ سیاست زدگی در هر نهادی موجب نارضایتی‌های زیادی می‌شود. شبکه بهداشت و درمان گچساران که مدتی است سید طاهر حسینی بر آن ریاست دارد، چندان نتوانسته است رضایت کارمندان خود را جلب کند، چرا که هر کسی به خود اجازه می‌دهد که نماینده را واسطه کند و یک پرسنل شبکه بهداشت را جابجا کند.
این اقدامات ناشایست هیچ دلیل و مبنای تخصصی ندارد، تنها دلیلش این است که افراد می خواهند حرف خود را به کرسی بنشانند. اینکه یک پرسنل را در یک نقطه شهر جابجا می کنند و یا از پست تخصصی که سالها در آن تجربه دارد به پست دیگر منتقل می کنند، چون طرفداران جریان حاکم با او خصومت شخصی پیدا کرده، دور از انصاف است و هیچ توجیه منطقی برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و پیشرفت سازمانی ندارد. اینکه برخی افراد را فقط بخاطر اینکه حزب و جناحشان با نماینده یکی نیست، جابجا می‌کنند و افرادی را سر کار می‌آورند که تخصص و تجربه پایین‌تری دارند، دور از انصاف است.
در دوره‌های نمایندگان پیشین نیز جابجایی‌ها معمول بوده، اما ملاک و معیار جابجایی باید تخصص و تجربه و در مرحله بعد همکاری و هماهنگی فکری با جریان حاکم باشد.
کشمکش ها و لج و لجبازی های سیاسی این دوره که گاها در پاسخ به اقدامات سیاسی دوره قبل صورت می‌گیرد، باعث پایین آمدن کارآیی و کیفیت کار پرسنل، کاهش رضایت مردم و خدمات بهداشتی می شود. یادمان باشد اصل ارتقای سلامتی مردم و ارائه خدمات به بهترین شکل و رضایت کارمندان است، نه نماینده و طرفداران آنها.
چرا باید رئیس شبکه بهداشت و درمان وامدار کسی باشد و چرا نماینده باید در هر کار ریز و درشت شبکه بهداشت دخالت کند؟
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حالا کجا سیاسی نیست که کلیک کردین روی شبکه بهداشت بیچاره
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
اصلا صحت نداره
روح الله
Iran, Islamic Republic of
فاتحه شبکه بهداشت ودرمان بااین افتضاحی خیلی وقته خونده شده
انصاف
Iran, Islamic Republic of
طی چهل سال گذشته از اول انقلاب تا حالا دست یک خانواده و جناح بوده و هر کاری دلشون خواست انجام دادند و تمام پست ها و ردیف ها و مراکز را اشغال کردند و مردم و پرسنل به ستوه آمدند خیلی ها هم مردند و..... میلیون ها پارتی بازی کردند و...... حالا کمی تعادل میخواهد برقرار شود همان ها که چهل سال مردم و پرسنل را به ستوه آوردند یاد عدالت افتاده اند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
سیاست زدگی این حوزه رو نابود کرده،خداوکیلی الان یه عده ی به واسطه ی همین سیاست زدگی دنبال جایگاه هستند و تصاحب کردند که تو خلوت خودشون وجدانشون روزی ۱۰ بار میزنه تو سرشون!!!!
کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1