کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

دیشموک نه آب دارد نه مدیر دلسوز

30 ارديبهشت 1401 ساعت 19:20

امام جمعه دیشموک گفت: قریب به یک سال از روی کار آمدن دولت انقلابی می‌گذرد ولی همچنان مدیران سابق بر روی کار هستند که انتظار هست این مسئله تغییر مدیران انجام تا مدیران انقلابی و پای کار بر روی کار بیایند تا مشکلات مردمی با تلاش‌های شبانه روزی برطرف شود.


امام جمعه دیشموک گفت: قریب به یک سال از روی کار آمدن دولت انقلابی می‌گذرد ولی همچنان مدیران سابق بر روی کار هستند که انتظار هست این مسئله تغییر مدیران انجام تا مدیران انقلابی و پای کار بر روی کار بیایند تا مشکلات مردمی با تلاش‌های شبانه روزی برطرف شود.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه نمازجمعه این شهر ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از مصادیق تقوا تربیت فرزند است که والدین بایستی برای تربیت فرزند کوشا باشند.
 وی با اشاره به اتفاقات بد و عدم نظارت مسئولان در حوزه آب روستایی افزود: شبکه آب روستایی فرسوده شده و جوابگوی مردم نیست.
 راوند ادامه داد: انتظار است استاندار محترم نسبت به مسئله بی توجهی مدیران آب استان توجه کند، مدیرانی که دلسوز نبوده و به فکر مردم نیستند.
 وی افزود: از استاندار انقلابی خواستار جابجایی مدیران غیر دلسوز با مدیران انقلابی هستیم.
 راوند ادامه داد: مشکل آب شرب دیشموک در بلندمدت با انتقال آب از رودخانه گندمکار برطرف می‌شود.
 وی با اشاره به عدم تغییر مدیران در دیشموک گفت: قریب به یک سال از روی کار آمدن دولت انقلابی می‌گذرد ولی همچنان مدیران سابق بر روی کار هستند که انتظار هست این مسئله تغییر مدیران انجام تا مدیران انقلابی و پای کار بر روی کار بیایند تا مشکلات مردمی با تلاش‌های شبانه روزی برطرف شود.
امام جمعه دیشموک با اشاره به طرح اصلاحات اقتصادی و نفوذ راهبردی شناختی دشمن افزود: افراد و برخی از مردم تحت تأثیر اهداف شناختی دشمن قرار می‌گیرند که برخی از جوانان و بازاریان در راستای اهداف دشمنان کار می‌کنند.
 راوند ادامه داد: دشمن اهدافی برای تغییر باورهای جوانان، نخبگان و عدم اجرای اصلاحات اقتصادی نظام است.
 خطیب نماز سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به فرمایشات امامین انقلاب طبق قانون اساسی گفت: دشمنان درصدد القای ناکارآمدی نظام بوده که اگر فرمایشات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شد مشکلات اینچنینی وجود نداشته است.
 وی افزود: دشمن از تحریم دست بر نداشته و طبق بیانات رهبری علاج آن مصون سازی اقتصاد در برابر تحریم‌ها، استفاده از ظرفیت دیپلماسی اقتصادی، توجه به اقتصاد دانش بنیان و عدم وابستگی به نفت است.
 راوند با اشاره به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی توسط دولت مردمی ادامه داد: برخی از سرمایه داران از این ارز ۴۲۰۰ تومانی برای قدرت خودشان استفاده می‌کردند که نمونه آن قاچاق آرد حتی از بخش کوچکی مثل دیشموک بوده که دیروز سپاه در شهرستان یکی از بارهای قاچاق آرد را توقیف کرده است.
 امام جمعه دیشموک با اشاره به وابستگی معیشت مردم به دلار گفت: با این اصلاحات اقتصادی وابستگی مردم به دلار کمتر می‌شود اما با این طرح، دشمنان درصدد براندازی و سو استفاده از این مسئله هستند.

 وی افزود: مردم با شعارهایشان از گران فروش بیزاری و اصلاحات اقتصادی را حمایت می‌کنند.
 راوند با اشاره به طرح ایران هراسی برای مقابله با توافق خوب در برجام ادامه داد: ایران اسلامی به اوج قله خواهد رسید
 امام جمعه دیشموک با اشاره به انتخابات در لبنان گفت: دشمنان در لبنان، تمامی مشکلات اعم از نبود بنزین را له گردن حزب الله انداختند اما حزب الله با اتحاد با هم پیمانانش مشکلات را از بین برد حزب الله در لبنان پیروز انتخابات شده و گفتمان مقاومت حائز بیشتر رأی شده است.
 راوند با اشاره به روز ملی جمعیت و کاهش نرخ باروری با میزان ۷۰ درصد ادامه داد: این آمار، آمار تکان دهنده‌ای است که حتی در بخش ما بایستی به این مسئله توجه که با این روند جمعیت کشور پیر می‌شود.
 امام جمعه دیشموک با اشاره به آثار پیری جمعیت گفت: پیری جمعیت سبب عقب افتادگی در کشور می‌شود که بایستی با مشوق‌های لازم مسئله جوانی جمعیت تقویت تا کشور پیشرفت و اقتصادی پویا داشته باشد.
 وی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: این فتح عظیم سبب آزادسازی بیش از ۵ هزار کیلومتر از خاک وطن شده در عملیات بیت المقدس با رمز علی ابن ابیطالب انجام شد.
 راوند ادامه داد: طبق فرمایشات حضرت امام خمینی این پیروزی از امدادهای غیبی بوده است.
 خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به رحلت آیت الله فاطمی نیا گفت: وقتی عالمی از علمای اسلام از بین می‌رود فقدانشان به سختی پر و همچون ستاره‌ای غروب می‌کند.


کد مطلب: 448200

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448200/دیشموک-نه-آب-مدیر-دلسوز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1