کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

قطع 4روزه برق در روستای پادوک گچساران/هیچ مسئولی پاسخگو نیست/ دهیارپادوک: برای پیگیری مطالبات مجددا به وزارت کشور و دفتر ریاست جمهوری می رویم

30 ارديبهشت 1401 ساعت 9:58

علیرغم پیگیری های دهیاری و اعضای شورای روستای پادوک از نخستین ساعت قطعی برق روستا، اما متاسفانه تا کنون هیچ گونه اقدامی و همچنین پاسخی از طرف مسئولان شهرستان گچساران(فرماندار گچساران، بخشدار مرکزی، مدیرعامل توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره برق گچساران )صورت نگرفته است


برق روستای پادوک خیرآباد گچساران بیش از 90 ساعت است که قطع می باشد.
به گزارش کبنانیوز: دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای پادوک در گفتگو با کبنانیوز با گلایه شدید از مسئولان شهرستان و استان، عنوان کردند: برق روستای پادوک شهرستان گچساران در این شرایط بد و هوایی و گردو غبار بیش از 90 ساعت است که قطع می باشد.
رشید انصاری اظهار کرد: علیرغم پیگیری های دهیاری ورئیس شورای روستای پادوک از نخستین ساعت قطعی برق روستا، اما متاسفانه تا کنون هیچ گونه اقدامی و همچنین پاسخی از طرف مسئولان شهرستان گچساران(فرماندار گچساران، بخشدار مرکزی، مدیرعامل توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره برق گچساران )صورت نگرفته است.
آیا بی توجه ای، بی تفاوتی و سهل انگاری مسئولان شهرستان نسبت به قطعی برق اهالی روستای پادوک و فراهم کردن اسباب نارضایتی، دلخوری و اعتراض مردم آنهم در این شرایط موجود کشور (التهاب جامعه)،آب به آسیاب دشمن ریختن نیست؟
 مردم روستای پادوک به این نتیجه رسیده اند که ریشه وعلت اصلی این مشکلات « بحث دوگانگی مرزی و نادیده گرفتن حق قانونی مردم روستا پادوک» می باشد.
در پایان مردم ولایتمدار و سختکوش روستای پادوک براین باورند که چون امیدی به مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران نیست، مجددا برای پیگیری مطالبات قانونی خود به وزارت کشور و دفتر ریاست جمهوری مراجعه می کنند.
 


کد مطلب: 448169

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448169/قطع-4روزه-برق-روستای-پادوک-گچساران-هیچ-مسئولی-پاسخگو-نیست-دهیارپادوک-پیگیری-مطالبات-مجددا-وزارت-کشور-دفتر-ریاست-جمهوری-می-رویم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1