تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب : ۴۴۸۱۲۹
در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مبارزه با مواد مخدر نیازمند بازنگری است

۲
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مبارزه با مواد مخدر نیازمند بازنگری است
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برنامه های پیشگیری، کنترلی و مبارزه با جریان مواد مخدر در استان باید جنبه اجرایی و عملیاتی آن هدفمند شود. 

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سیدعلی احمدزاده امروز چهارشنبه (28 اردیبهشت ماه 1401) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: شرایط پیچیده مواد مخدر و اعتیاد به گونه ای است که ساختار مبارزه و مقابله با آن نیازمند بازنگری و تقویت است.
وی تاکید کرد: برنامه های پیشگیری و مقابله با مواد مخدر سنتی و صنعتی باید علمی و دانش بنیان و همراه با برنامه های فرهنگی پر محتوا و فراگیر باشد و بتواند برای همه قشرها تغییر رفتار ایجاد کند. 
استاندار با اشاره به اینکه، امروزه مواد مخدر و اعتیاد از بزرگترین و پیچیده ترین عوامل ایجاد معضلات و آسیب های اجتماعی در جامعه است، تاکید کرد: شیوه های پیشگیری و مقابله هم باید بروز و موثر باشد.
 وی تصریح کرد: نیروی های گمنام امام زمان(عج) در کنار نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مبارزه جدی با انواع مواد مخدر همکاری جدی و تلاش فراوانی داشته اند که نتیجه آن کسب رتبه برتر استان در این خصوص است  که جای تقدیر دارد.
احمدزاده با بیان اینکه، مبارزه جدی و فراگیر با مواد مخدر نیازمند تقویت اجماع عمومی است تاکید کرد: باید برای بهبودیافتگان هم با همکاری تشکل های مردم نهاد، خیرین یاری گران زندگی و همکاری مسئولین استانی برنامه ریزی کرد.
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی، آگاهی بخشی بیشتر خانواده ها از اثرات بسیار مخرب انواع مواد مخدر و بهره گیری از توان تشکل های مردم نهاد راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: با برنامه ها فرهنگی و علمی اثر بخش می توان با این پدیده شوم مقابله کرد و هزینه ها را پایین آورد.
استاندار تاکید کرد: هرگونه برنامه و طرح های جدید و موثر علمی و دانش بنیان برای پیشگیری، کنترل، مبارزه و مقابله با مواد مخدر و درمان معتادین را  حمایت می کنیم.






 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
استاندار از بس وقت اینه .حوصله کار سی جامعه نیاره
بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دچار روزمرگی شده..استاندار محترم وارد میدان شوید..باند بازی فساد
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني، گزارش کميسيون امور داخلي کشور و شورا‌ها در ...
1