کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیش از ظهر امروز؛

توضیحات فرماندار شهرستان کهگیلویه در پی آتش‌سوزی مزارع کشاورزی

28 ارديبهشت 1401 ساعت 20:15

عبدالعزیز موسوی گفت: این آتش‌سوزی با همکاری و کمک نیروهای مردمی، آتش نشانی و نیروهای ادارات شهرستان بعد از یک ساعت مهار و خاموش شد.


عبدالعزیز موسوی افزود: این آتش سوزی با همکاری و کمک نیروهای مردمی، آتش نشانی و نیروهای ادارات شهرستان بعد از یک ساعت مهار و خاموش شد.
به گزارش کبنا، سرپرست فرمانداری کهگیلویه درباره آتش‌سوزی مزارع گندم برج علشیر دهدشت گفت: این آتش‌سوزی که عصر دیروز (۲۷ اردیبهشت 1401) ماه رخ داد، بیش از ۵۰ هکتار از مزارع گندم این شهرستان در آتش سوخت.
عبدالعزیز موسوی افزود: این آتش‌سوزی با همکاری و کمک نیروهای مردمی، آتش‌نشانی و نیروهای ادارات شهرستان بعد از یک ساعت مهار و خاموش شد.

بیشتر بخوانید:
 
آتش‌سوزی گسترده مزارع گندم در روستای برج علیشیر کهگیلویه (+ فیلم و عکس)

وی تصریح کرد: خشک بودن محصول و شدت باد موجب شد آتش به سرعت پیشروی کند اما با اطلاع‌رسانیِ به‌موقع و حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان از افزایش خسارت جلوگیری شد.

موسوی با اشاره به اینکه ارزش ریالی خسارت وارد شده به صاحب مزرعه در حال بررسی است و هنوز برآوردها انجام نگرفته است بیان کرد: خوشبختانه به موقع اطلاع‌رسانی صورت گرفت و دستگاه‌های لازم پای کار آمدند که اگر به موقع اقدامات لازم انجام نمی‌شد، خسارات بزرگی به کشاورزان وارد می‌شد.
سرپرست فرمانداری کهگیلویه از کشاورزان خواست هر چه سریعتر محصول گندم و جو خود را جمع‌آوری کنند تا شاهد آتش‌سوزی و خسارت‌ها نباشیم.
موسوی در پایان با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست، این آتش‌سوزی به صورت عمد یا غیرعمد اتفاق افتاده است، افزود: با فرد یا افرادی که جنگل‌ها و مراتع را آتش بزنند برخورد قانونی می‌شود.


کد مطلب: 448128

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448128/توضیحات-فرماندار-شهرستان-کهگیلویه-پی-آتش-سوزی-مزارع-کشاورزی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1