کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر فروشگاه های رفاه استان مطرح کرد؛

رفاه و آرامش در کهگیلویه و بویراحمد؛ وفور روغن و کالاهای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استان

27 ارديبهشت 1401 ساعت 16:05

فروشگاه های زنجیره ای رفاه در کل استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث تأمین روغن هیچ مشکلی ندارد و روغن با قیمت مصوب در این فروشگاه ها برای در دسترس قرار دادن مردم موجود است.


موفقیت طرح «مردمی سازی یارانه ها» با وجود وفور کالاهای اساسی در بازار ممکن می شود. این در حالی است که در روزهای گذشته در بازارها و برخی از اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد اقلامی از جمله روغن کم یاب شده بودند.
به گزارش کبنانیوز، فروشگاه های زنجیره ای رفاه سالیان زیادی است که در خدمت مردم بوده و در برهه های زمانی و اجتماعی مختلف با در دسترس قرار دادن کالاهای اساسی توانسته است باری از دوش مردم و دولت بردارد. در طرح مردمی سازی یارانه ها نیز مدیریت این فروشگاه در کنار مردم است و به منظور رفاه حال مشتریان در استان کهگیلویه و بویراحمد، کالاهای اساسی را به وفور تأمین کرده است.
پارسا نیک فطرت مدیر فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: فروشگاه های زنجیره ای رفاه در کل استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث تأمین روغن هیچ مشکلی ندارد و روغن با قیمت مصوب در این فروشگاه ها برای در دسترس قرار دادن مردم موجود است.
نیک فطرت گفت: انواع روغن، رب گوجه، برنج و دیگر کالاها به وفور در این فروشگاه ها موجود است و بابت تأمین نیاز مردم نگرانی نداریم.
مدیر فروشگاه های رفاه استان افزود: مردم می توانند با مراجعه به فروشگاه های رفاه در استان، اقلام مورد نیاز خود را به راحتی دریافت کنند.
 




کد مطلب: 448092

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448092/رفاه-آرامش-کهگیلویه-بویراحمد-وفور-روغن-کالاهای-اساسی-فروشگاه-های-زنجیره-ای-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1