کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همزمان بااجرای طرح مردمی سازی یارانه ها صورت گرفت؛

تشکیل ۲۲۸ پرونده تخلف واحدهای صنفی در کهگیلویه و بویراحمد

25 ارديبهشت 1401 ساعت 14:31

بالغ بر ۳ هزار و ۸۳۰ فقره بازرسی از واحد های صنفی استان طی چهار روز نخست طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها انجام گرفت.


همزمان با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، نظارت ها و کنترل دیگر اقلام بازار نیز اهمیت پیدا می کند.
سرپرست اداره‌کل صنعت ،معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد در این خصوص گفت:
بالغ بر ۳ هزار و ۸۳۰ فقره بازرسی از واحد های صنفی استان طی چهار روز نخست طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها انجام گرفت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سرپرست اداره‌کل صنعت ،معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد از انجام ۳ هزار و ۸۳۰ فقره بازرسی در 4 روز گذشته از واحد های صنفی استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع طرح و در راستای کنترل و نظارت بر بازار استان با انجام بازرسی های یاد شده تعداد ۲۲۸ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل گردید.
روزبهان افزود: این بازرسی ها منجر به تشکیل ۲۲۸فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱ میلیارد و۱۲۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.
وی اضافه کرد : در بازه زمانی یاد شده ودرقالب ۲۳تیم بازرسی شامل 75 نفراز بازرسان این اداره با نهاد های نظارتی و همکار ازجمله،تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف واتحادیه ها و شرکت شهرک های صنعتی استان،بازار مورد پایش و نظارت قرار گرفت که این امر طی روزهای آینده نیز استمرار خواهد یافت.

 


کد مطلب: 447993

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447993/تشکیل-۲۲۸-پرونده-تخلف-واحدهای-صنفی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1