تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۴۴۷۹۳۵
مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان خبرداد:

900 خانوار روستایی در بویراحمد به اینترنت پرسرعت متصل می شوند

۰
900 خانوار روستایی در بویراحمد به اینترنت پرسرعت متصل می شوند
کبنا ؛بیش از 900 خانوار روستایی با جمعیت 3000  نفر به اینترنت پرسرعت متصل می شوند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سفر به دهستان دشتروم و روستای تنگاری از تصویب و ابلاغ اعتبار 42 میلیارد ریالی پروژه ارتباطی این مناطق با پوشش جمعیتی 3000 نفری خبر داد.
سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات استان با حضور در میز خدمت در روستای تنگاری گفت: الحمدلله خدمات خیلی خوبی از طرف نظام جمهوری اسلامی به مردم شریف مناطق محروم ارائه شده است.
این مقام مسئول اقدامات و خدمات دولت های مختلف را ارزشمند توصیف کرد و افزود: دولت سیزدهم با شعار بازگشت به آرمان های انقلاب تلاش می کند در مسیر ارج نهادن به عموم مردم علی الخصوص مردم نقاط دور از دسترس و کم برخوردار تر گام بردارد.
رادمنش توجه دولت سیزدهم به روستاها را از افتخارات این دولت برشمرد و گفت: دولت با تمام توان به دنبال برقراری توازن رفاهی و معیشتی در راستای عملیاتی کردن شعار عدالت انقلاب اسلامی است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، دهستان دشتروم شهرستان بویراحمد را از مناطق پرظرفیت استان برشمرد و تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان خادمان مردم رفع نگرانی ها و مشکلات این مردم شریف است.
نماینده ارشد وزیر ارتباطات در استان، اقدامات وزارت ارتباطات دولت سیزدهم را به عنوان انقلابی در خدمات رسانی مطلوب و بی منت ارزیابی کرد و افزود: وزارت ارتباطات با تمام توان و با برنامه ای مدون پروژه عظیم ارتباطی فراگیر و با کیفیت را برای مردم شریف آغاز کرده است.
رادمنش همچنین از تصویب وابلاغ 42 میلیارد ریال اعتبار برای بهبود وضعیت پوشش روستای تنگاری و روستاهای تابعه خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه مشکل ارتباطی بخش وسیعی از جاده اصلی و ترانزیتی یاسوج به شهرهای جنوبی ایران و همچنین بیش از 900 خانوار روستاهی تنگاری و روستاهای تابعه با جمعیتی بالغ بر 3000  نفر مرتفع خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

وکیل محمد حبیبی و 3 تن از معلمان بازداشتی با تکذیب اتهام همکاری آنان با گروهک منافقین،...
شکر تلخ

شکر تلخ

دلار ارزان واردات، قیمت پایین کالا و قاچاق کلیدواژه‌هایی هستند که دولت با آن قیمت‌ها ...
زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: ولایتی به صراحت اعلام کرد که نهادهای مدنی تهدیدی ...
1