کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

مرگ تلخ 6 قلوهای مارگونی

31 فروردين 1401 ساعت 19:29

اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی به یک مادر باردار خبر داد اما متاسفانه عمر ۶ قلوهای این مادر به دنیا نبود و همه آنها فوت کردند.


عمر ۶ قلوهای مارگونی به دنیا نبود و همه آنها جان خود را از دست دادند.
 به گزارش کبنا، اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی به یک مادر باردار خبر داد اما متاسفانه عمر ۶ قلوهای این مادر به دنیا نبود و همه آنها فوت کردند.
 جهانبخش وحدت‌نژاد عنوان کرد: در ساعت 12:52 گزارشی مبنی بر زایمان قریب‌الوقوع و دردهای شدید زایمانی در مارگون به مرکز پیام یاسوج اعلام و پس از تأیید اولیه کارشناسان اتاق فرمان امداد هوایی جهت امداد رسانی فعال شد.
 رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مادر باردار ۶ قلو به درمانگاه مارگون مراجعه کرده و بعد از معاینه اولیه در درمانگاه مارگون، تقاضای امداد رسانی از اورژانس ۱۱۵ شد، افزود: اورژانس زمینی مارگون به محل اعزام و پس از اقدامات اولیه لازم مادر باردار را تحویل بالگرد اورژانس هوایی دادند. 
 وحدت نژاد گفت: مادر باردار، ۶ قلو و هفته بیستم بارداری بود که علائم زایمان قریب‌الوقوع داشته و با حمایت و مراقبت‌های درمانی لازم توسط پرسنل اورژانس هوایی ۱۱۵ به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج منتقل و تحویل بخش زایشگاه داده شد.
 اما متاسفانه عمر ۶ قلوهای این مادر به دنیا نبود و همه آنها فوت کردند.


کد مطلب: 447184

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447184/مرگ-تلخ-6-قلوهای-مارگونی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1