کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی؛

 طرح ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه توقیفی (عیدانه) تا عید سعید فطر 1401 تمدید گردید

30 فروردين 1401 ساعت 0:49

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی از تمدید طرح ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه توقیفی (عیدانه) تا عید سعید فطر 1401خبر داد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی از تمدید طرح ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه توقیفی (عیدانه) تا عید سعید فطر 1401خبر داد.
به گزارش کبنا، سروان سید علی نقی فخرایی منش رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی با اعلام این خبر ضمن قبولی طاعات و عبادات همه شهروندان شهرستان بهمئی گفت: به منظور صیانت از اموال مردم، جلوگیری از ضرر و زیان، امیدآفرینی و ارتقاء سرمایه اجتماعی، پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی ترخیص فوق‌العاده انواع وسایل نقلیه توقیفی موجود در توقفگاه شماره1 شهرستان را با ایجاد تسهیلات و شرایط ویژه در دستور کار قرار داده شد.
وی افزود: لذا مالکین ومتصرفین قانونی با مراجعه به دفتر پلیس +10شهرستان از مزایای این طرح بهره مند گردند.
فخرایی منش خاطر نشان کرد: این طرح که به طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی (عیدانه) نامگذاری شده تا عیدسعید فطر تمدیدگردید.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی در پایان ادامه داد: ضمناً امکان ترخیص وسایل نقلیه توقیفی هم به صورت حضوری در دفتر پلیس +10شهرستان و هم به صورت غیر حضوری با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من (اینترنتی کاملاً غیرحضوری) وجود دارد.


کد مطلب: 447132

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447132/طرح-ترخیص-فوق-العاده-وسایل-نقلیه-توقیفی-عیدانه-عید-سعید-فطر-1401-تمدید-گردید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1