کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار لنده در نشست شورای برنامه ریزی استان

مهمترین مشکل شهرستان لنده راه ارتباطی است

29 فروردين 1401 ساعت 1:03

مهمترین مشکل شهرستان لنده راه ارتباطی است که ۶۳ درصد راه های این شهرستان خاکی است از ۳۷ درصد باقی مانده نیز ۵۰ درصد نامناسب است برای رفع این مشکل نیازمند اعتبار هستیم.


جلال دانش در نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:مهمترین مشکل شهرستان لنده راه ارتباطی است که ۶۳ درصد راه های این شهرستان خاکی است از ۳۷ درصد باقی مانده نیز ۵۰ درصد نامناسب است برای رفع این مشکل نیازمند اعتبار هستیم.

به گزارش کبنانیوز؛ وی اظهار کرد: راه ارتباطی لنده به منطقه تراب و لنده_ سوق_ دهدشت وضعیت نامناسبی دارند و تصادفات زیادی سالانه در این محور ۵۴ کیلومتری رخ می دهد.

فرماندار شهرستان لنده خاطرنشان کرد: در صورتی که عملیات اجرایی راه ارتباطی لنده به تراب تسریع شود و توجه شود و به محور پاتاوه به دهدشت وصل شود مسیر لنده به اولین تونل پاتاوه به دهدشت حدود ۴۰کیلومتر کمتر میشود یعنی کل مسیر به اولین تونل ۱۱کیلومترمی شود.

دانش تصریح کرد: روستاهای شهرستان لنده با مشکل طرح هادی مواجه هستند که انتظار داریم بنیاد مسکن توجه بیشتری به روستای این شهرستان داشته باشد.

وی بیان کرد: با توجه به آتش سوزی جنگل ها که هر ساله با آن مواجه هستیم انتظار داریم توجه و مساعدت لازم در این زمینه صورت گیرد تا هم پیشگیری لازم صورت گیرد و هم در صورت وقوع آتش سوزی به موقع حریق خاموش و مهار شوند.

جلال دانش به مساله جدا سازی کد فاضلاب لنده از دهدشت و مجوز ماده ۲۳ آن اشاره کرد که استاندار پاسخ دادند مجوز صادر شد.

قیر رایگان و توجه به شهرداری های کوچک و کم درآمد از دیگر موارد مطرح شده توسط فرماندار لنده در اولین نشست شورای برنامه ریزی استان بوده است.

خبرنگار/ صابر عظیمی


کد مطلب: 447076

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447076/مهمترین-مشکل-شهرستان-لنده-راه-ارتباطی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1