کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار: اختصاص 1850 میلیارد تومان اعتبار به حوزه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد/ ۱۳ هزار و ۵۲۰ نفر سهم اشتغال برای سال ۱۴۰۱

28 فروردين 1401 ساعت 18:57

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای کارافرینی، رونق تولید، اشتغال و سرمایه گذاری به استان اختصاص داده شد.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای کارافرینی، رونق تولید، اشتغال و سرمایه گذاری به استان اختصاص داده شد.
به گزارش کبنا، سیدعلی احمدزاده در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری، اظهار داشت: در صورت جذب این مبلغ در جهت تولید، اشتغال و کار آفرینی در استان این میزان اعتبار قابل افزایش است.
به گفته استاندار، سال قبل این اعتبار اندک و مبلغ ۵۴۰ میلیارد تومان بود در حالی که ۸۵۰ میلیارد تومان متقاضی برای تسهیلات سرمایه درگردش و سرمایه گذاری داشتیم.
دکتراحمدزاده تصریح کرد: اشکال دیگر این بود در سال گذشته عمده اعتبار رونق تولید برای سرمایه در گردش اختصاص داشت و بخش اندکی از آن برای سرمایه گذاری اختصاص داده شده بود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اعتبار بخش اقتصادی امسال استان ۷۰ درصد آن برای سرمایه گذاری، کارافرینی و اشتغال است و ۳۰ درصد برای سرمایه در گردش می باشد.
وی خاطرنشان کرد: این اعتبار صرفا برای سرمایه گذاری و سرمایه در گردش طرح های تولیدی و کارآفرینی کوچک در نظر گرفته شده است.
 رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان از مشخص شدن سهمیه ایجاد اشتغال استان برای سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۱۳ هزار و ۵۲۰ نفر اشتغال زایی امسال باید در استان ایجاد شود.








کد مطلب: 447066

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447066/استاندار-اختصاص-1850-میلیارد-تومان-اعتبار-حوزه-اقتصادی-کهگیلویه-بویراحمد-۱۳-هزار-۵۲۰-نفر-سهم-اشتغال-سال-۱۴۰۱

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1