تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۴۴۶۹۶۳
در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛

هشدار استاندار به مدیرانی که اعتبارات را جذب نکرده‌اند: از سازمان نظارتی می‌خواهم ورود کند

۱
۰
هشدار استاندار به مدیرانی که اعتبارات را جذب نکرده‌اند: از سازمان نظارتی می‌خواهم ورود کند
کبنا ؛
در سفر ریاست جمهوری 22 هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شد، اما این اعتبار در طول سالی که گذشت از طرف برخی از دستگاه های اجرایی استان جذب نشد، از طرفی در پروژه های عمرانی نیز، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بارها نسبت به جذب اسناد خزانه به مدیران تذکر داد، و در نهایت هنوز میزان زیادی از این اعتبارات جذب نشده است و تا اردیبهشت ماه فرصت جذب وجود دارد. قطعا عدم جذب اعتبارات از ضعف مدیران ناشی می شود. استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز از کوتاهی دستگاه‌ های استان نسبت به جذب اعتبارات انتقاد کرد و از دستگاه های نظارتی خواست به جریان کوتاهی مدیران و عدم جذب 35 میلیارد تومان ورود کند.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت نامطلوب جذب اعتبارات به وسیله برخی مدیران اظهار تاسف کرد و به آنها هشدار داد.
احمد زاده با تاکید بر اینکه مشکلات آموزش پرورش در کهگیلویه و بویراحمد زیاد است، لازم است سازمان برنامه بودجه استان این سازمان را همراهی کند، گفت: اعتبارات استانی بسیار محدود است، لذا مدیران مربوطه از وزارت خانه مبلغی را برای رفع مشکلات آموزشی استان جذب کنند.
وی با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری خیلی از مشکلات دیده نشد اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان، ۲۲ هزار میلیارد تومان پیشنهاد و تصمیم گرفته شد ۵۰ میلیارد تومان به آموزش پرورش استان کمک شود.
احمد زاده بیان کرد: در جریان مشکلات مدارس هستیم برخی مدارس صندلی کم دارند یا سرویس مناسب ندارند برای رفع این مشکل با بنیاد مستضعفان رایزنی شد.
احمدزاده در واکنش به صحبت‌های مدیران در خصوص اعتباراتی که هنوز جذب نشده، گفت: آدم متاسف و متاثر می‌شود، برای اعتبارات اینقدر تلاش می‌کنیم بعد مدیر نمی‌تواند پولش را جذب کند و برگشت می خورد.
وی افزود: مدیران شبانه روز پای کار باشند در جلسات بعد به من گزارش داده شود چقدر پول جذب شده است، ما این مبالغ را در مدارس نیاز داریم یک مدرسه رفتم واقعا اصلا شبیه مدرسه نبود، آدم تاسف می خورد چنین صحنه هایی را می بیند.
احمد زاده افزود: فاجعه است که اعتبارات در استان جذب نشود، شرایط سخت و محرومیت در استان وجود دارد، اما می بینیم که ۳۵ میلیارد تومان پول بخازر کوتاهی آقایان برگشت می‌خورد، همین جا از سازمان نظارتی می‌خواهم به این موارد ورود کند.
اگر مدیر دستگاهی مشکل جذب دارد اعلام کند که سریع تخصیص آن را جا به جا کنیم.
معاون سازمان برنامه ریزی استانداری نیز در این نشست با بیان اینکه ۴۱ میلیارد تومان اسناد باید جذب شود بیان کرد: در بحث پروژه‌های استانی صد درصد تحصیلات در حساب دستگاه است اگر مدیر دستگاه اگر مشکل جذب دارد اعلام که سریع تخصیص آن را جا به جا کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
توپ وتشر
نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

آناستازیا و ویاچسلاو در یک پارک در کی‌یف اوکراین با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از اعضای ...
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
1